Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Gillade hur du hade gjort med ljuset på hyllfotot. Ett filter i ps eller? :mellow:

Men händerna var ännu finare >_<

De såg sådär vänliga och mysiga ut.

Man blir bara kär i dig och dina bilder helt enkelt. Du är grym på det du gör min vän :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade hur du hade gjort med ljuset på hyllfotot. Ett filter i ps eller? :)

Yes - Tre lager, ett lager med orginalbilden, med något förbättrade ljusnivåer. Ett lager över, vilket jag Gaussian Blurr:ade lagom mycket, samt satte opaciteten på det lagret till 50%. Skapade ett nytt, vitt lager ovanför de båda lagren, och satte Blending Options på "Overlay" (Eller Soft Light, men jag tror det var det första). Kan hända att jag ändrade opaciteten på det lagret, till 50-80%, minns inte riktigt.

Jämförelse - Orginalbild t.v.

Men händerna var ännu finare ^_^ De såg sådär vänliga och mysiga ut. Man blir bara kär i dig och dina bilder helt enkelt. Du är grym på det du gör min vän ;)

Kan inte annat än att tacka så hjärtligt, och förklara hur glad man verkligen blir.

Gillade verkligen hyllan. :(

Finns den i större format, typ 1280*800? ^_^

Tack, och sure - Något ihoptryckt på höjden, men jag ville inte beskära bort för mycket :]

1280*800

Älskar båda två!!!! :( You´re goood.!! :)

Ah, Tack! :)

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yes - Tre lager, ett lager med orginalbilden, med något förbättrade ljusnivåer. Ett lager över, vilket jag Gaussian Blurr:ade lagom mycket, samt satte opaciteten på det lagret till 50%. Skapade ett nytt, vitt lager ovanför de båda lagren, och satte Blending Options på "Overlay" (Eller Soft Light, men jag tror det var det första). Kan hända att jag ändrade opaciteten på det lagret, till 50-80%, minns inte riktigt.

Jämförelse - Orginalbild t.v.

Kan inte annat än att tacka så hjärtligt, och förklara hur glad man verkligen blir.

Okey, den var fin även innan redigeringen men det blev lite som pricken över i:et eller vad man brukar säga. ^_^

Man måste väl prisa en vacker bild och en grym fotograf eller hur? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi skulle måla verk utav Da Vinci i skolan, så jag tecknade den här.

Har du sett eller läst Da Vinci- koden? I den säger en brud att det bara var en bägare vid nattvarden, som alla drack ur, den heliga graalen. När hon kollar på målningen upptäcker hon att alla har varsin bägare och får förklarat för sig att alla redan har en färdig bild av hur den sista nattvarden såg ut. Uppenbarligen stämmer det in på dig eftersom du bara ritade en bägare. :lol:

(Antagligen var du väl bara lat, men kul var det) :rolleyes:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För 20min sedan dimpade ner ett mystiskt brev i brevlådan här hemma. :rolleyes:

Tydligen enligt brevet som var med, så hade läraren jag hade i ettan och tvåan städat uppe på gamla skolan och hittat gamla disketter. Och på disketten så skulle det ha varit gamla bilder.

Med stor nyfikenhet startar jag våran enda dator i huset med diskettstation och sätter i disketten. Här är en del av reslutatet.

Bilderna är tagna 18 Oktober 2002 med skolans väldiga hi-tech 0.3MP-digitalkamera. evilgrin0039_839307_0.gif Kommer knappt ihåg detta själv, men jag har för mig det var någon temadag eller nåt sånt trams. :lol:

Två som gungar.

dp7d7PrOgwhy.jpg

Byggnadsarbete av en gungbräda

0fMmysoIJVgD.jpg

Matgubbe, tror det är en klasskamrats farsa.

7BECjONMvhQK.jpg

Sopgubbe

Y5jiWAfMGfQa.jpg

En som gick i våran klass förr, men flyttade. Han till höger är han jag sprang runt och tog bilderna med.

kgWc4A9uoiQf.jpg

Ska bli väldigt spännande att höra imorgon om någon annan klasskamrat har också fått någon diskett. :lol:

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor