RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Ha....ha....haa... Klaga inte. Gjorde den på 2 minuter innan jag blev tvungen att springa iväg till bussen. Skulle dock ha varit bättre om katten haft munnen öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 lol Haha. True. rofl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 IM IN UR FRIDGE ETING UR F00D!1 IM IN UR FRIDGE, JUST CHILLIN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Va ute med moppen igår! Zzzzzom Laser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Va ute med moppen igår! Zzzzzom Laser Snygga. Främst den nedersta. Dock har du en riktig nördmoppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Zzzzzom http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/2oEEVgLO4L45.jpg Laser http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ILDhqtO5ltkd.jpg De två sista var grymma. Lång slutartid eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 De två sista var grymma. Lång slutartid eller? Jepp, lång slutartid och ett stativ. Skulle gissa på runt fem sekunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Snygga. Främst den nedersta. Dock har du en riktig nördmoppe. Jepp, lång slutartid och ett stativ. Skulle gissa på runt fem sekunder? Haha, den är inte nördig Kommer inte ihåg exakt hur lång tid jag hade, tror den var längre än 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Händer och hylla, inte nödvändigtvis i den ordningen. http://img170.imageshack.us/img170/1798/hyllavf7.jpg http://img91.imageshack.us/img91/9863/dsc0732copytx3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Händer och hylla, inte nödvändigtvis i den ordningen. http://img170.imageshack.us/img170/1798/hyllavf7.jpg http://img91.imageshack.us/img91/9863/dsc0732copytx3.jpg Gillade hur du hade gjort med ljuset på hyllfotot. Ett filter i ps eller? Men händerna var ännu finare De såg sådär vänliga och mysiga ut. Man blir bara kär i dig och dina bilder helt enkelt. Du är grym på det du gör min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Man blir bara kär i dig och dina bilder helt enkelt. Du är grym på det du gör min vän Kunde inte sagt det bättre själv. Gillade verkligen hyllan. Finns den i större format, typ 1280*800? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) Gillade hur du hade gjort med ljuset på hyllfotot. Ett filter i ps eller? Yes - Tre lager, ett lager med orginalbilden, med något förbättrade ljusnivåer. Ett lager över, vilket jag Gaussian Blurr:ade lagom mycket, samt satte opaciteten på det lagret till 50%. Skapade ett nytt, vitt lager ovanför de båda lagren, och satte Blending Options på "Overlay" (Eller Soft Light, men jag tror det var det första). Kan hända att jag ändrade opaciteten på det lagret, till 50-80%, minns inte riktigt. Jämförelse - Orginalbild t.v. Men händerna var ännu finare De såg sådär vänliga och mysiga ut. Man blir bara kär i dig och dina bilder helt enkelt. Du är grym på det du gör min vän Kan inte annat än att tacka så hjärtligt, och förklara hur glad man verkligen blir. Gillade verkligen hyllan. Finns den i större format, typ 1280*800? Tack, och sure - Något ihoptryckt på höjden, men jag ville inte beskära bort för mycket :] 1280*800 Älskar båda två!!!! You´re goood.!! Ah, Tack! Redigerad 12 maj, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Händer och hylla, inte nödvändigtvis i den ordningen. http://img170.imageshack.us/img170/1798/hyllavf7.jpg http://img91.imageshack.us/img91/9863/dsc0732copytx3.jpg Älskar båda två!!!! You´re goood.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Yes - Tre lager, ett lager med orginalbilden, med något förbättrade ljusnivåer. Ett lager över, vilket jag Gaussian Blurr:ade lagom mycket, samt satte opaciteten på det lagret till 50%. Skapade ett nytt, vitt lager ovanför de båda lagren, och satte Blending Options på "Overlay" (Eller Soft Light, men jag tror det var det första). Kan hända att jag ändrade opaciteten på det lagret, till 50-80%, minns inte riktigt. Jämförelse - Orginalbild t.v. Kan inte annat än att tacka så hjärtligt, och förklara hur glad man verkligen blir. Okey, den var fin även innan redigeringen men det blev lite som pricken över i:et eller vad man brukar säga. Man måste väl prisa en vacker bild och en grym fotograf eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 (redigerad) En makrobild. Orginalbild Redigerad 12 maj, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2007 Vi lekte lite med ett värmeljus och några tändstickor för ca en vecka sen Efteråt: Kan tillägga att det blev en svart ring på bordet vi höll till på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Vi skulle måla verk utav Da Vinci i skolan, så jag tecknade den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Vi skulle måla verk utav Da Vinci i skolan, så jag tecknade den här. Bra jobbat! Önskar att jag också kunde teckna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Vi skulle måla verk utav Da Vinci i skolan, så jag tecknade den här. Har du sett eller läst Da Vinci- koden? I den säger en brud att det bara var en bägare vid nattvarden, som alla drack ur, den heliga graalen. När hon kollar på målningen upptäcker hon att alla har varsin bägare och får förklarat för sig att alla redan har en färdig bild av hur den sista nattvarden såg ut. Uppenbarligen stämmer det in på dig eftersom du bara ritade en bägare. (Antagligen var du väl bara lat, men kul var det) Redigerad 13 maj, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) För 20min sedan dimpade ner ett mystiskt brev i brevlådan här hemma. Tydligen enligt brevet som var med, så hade läraren jag hade i ettan och tvåan städat uppe på gamla skolan och hittat gamla disketter. Och på disketten så skulle det ha varit gamla bilder. Med stor nyfikenhet startar jag våran enda dator i huset med diskettstation och sätter i disketten. Här är en del av reslutatet. Bilderna är tagna 18 Oktober 2002 med skolans väldiga hi-tech 0.3MP-digitalkamera. Kommer knappt ihåg detta själv, men jag har för mig det var någon temadag eller nåt sånt trams. Två som gungar. Byggnadsarbete av en gungbräda Matgubbe, tror det är en klasskamrats farsa. Sopgubbe En som gick i våran klass förr, men flyttade. Han till höger är han jag sprang runt och tog bilderna med. Ska bli väldigt spännande att höra imorgon om någon annan klasskamrat har också fått någon diskett. Redigerad 13 maj, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts