Mordos Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Jo, jag är ute efter en bättre kamera, digital systemkamera då. Blir nog i höst då jag sommarjobbat. Tack ändå. Skaffa en digital kamera först, motherfucker. Systemkamera är nog lite VÄL hårt om man ska köpa en första kamera. Titta, jag tog en naturb- WHasdasdasdoasdkofawemfiopmårgå http://img150.imageshack.us/img150/7640/hawai4.th.jpg Mums. Redigerad 10 maj, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Skaffa en digital kamera först, motherfucker. Systemkamera är nog lite VÄL hårt om man ska köpa en första kamera. Behöver det inte vara, om man är intresserad så är det lika bra att köpa nåt bra på en gång. Även om du hoppar från en vanlig till en system så ska du nog se att det blir problem med att lära sig inställningarna på en gång ändå så... Han kommer att lära sig i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Behöver det inte vara, om man är intresserad så är det lika bra att köpa nåt bra på en gång. Även om du hoppar från en vanlig till en system så ska du nog se att det blir problem med att lära sig inställningarna på en gång ändå så... Han kommer att lära sig i vilket fall. Är du intresserad av att ta droger så kör du inte in en spruta med orent heroin i. Men, men. Upp till honom. Ger bara förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Är du intresserad av att ta droger så kör du inte in en spruta med orent heroin i. Men, men. Upp till honom. Ger bara förslag. Nejnej, jag låter bli med det nästa gång. Jo förstod det, men det är iaf ingen omöjlighet att börja fota med en system. Använde en kompis systemkamera mycket tills jag köpte en egen, gick finfint. Fast jag hade nån som förklarade inställningarna åt mig också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag har en digitalkamera, dock så tar batterierna slut i den efter någon timme. De bör räcka längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag har en digitalkamera, dock så tar batterierna slut i den efter någon timme. De bör räcka längre. Varför bär du inte runt på den då? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jag har en digitalkamera, dock så tar batterierna slut i den efter någon timme. De bör räcka längre.Köp ett flertal uppladdningsbara batterier och en liten ask för dom du inte använder så får du några flera timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Varför bär du inte runt på den då? xD Därför att jag inte orkar. Dessutom är den inte så bra. Visst, bättre än mobilen, men.. gaah. Köp ett flertal uppladdningsbara batterier och en liten ask för dom du inte använder så får du några flera timmar. Mjo, funderade på det förut, men nu har jag inte använt den kameran på...länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Köp en någorlunda billig systemkamera, lär dig hur den fungerar, och köp en fotobok eller två, alt. läs tutorials på internet (Foto-tutorials, inte PS-tutorials, alltså. Även om de senare också kan hjälpa, så är det ändå bilden som är viktigast). De har ett bra erbjudande på Nikon D40x, där du får med en blixt. Mums. Priset ligger runt 7500:-, om jag inte minns fel. Annars kan du satsa på D50, D40 eller D70, så kanske du kommer ner mot 5000:-. Jag vet inte riktigt, är inte jätteinsatt i prismarknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Köp en någorlunda billig systemkamera, lär dig hur den fungerar, och köp en fotobok eller två, alt. läs tutorials på internet (Foto-tutorials, inte PS-tutorials, alltså. Även om de senare också kan hjälpa, så är det ändå bilden som är viktigast). De har ett bra erbjudande på Nikon D40x, där du får med en blixt. Mums. Priset ligger runt 7500:-, om jag inte minns fel. Annars kan du satsa på D50, D40 eller D70, så kanske du kommer ner mot 5000:-. Jag vet inte riktigt, är inte jätteinsatt i prismarknaden. Kompletterar ditt inlägg. Lägstapriser enligt Prisjakt Nikon D40 + 18-55/3,5-5,6 5072:- Nikon D40X + 18-55/3,5-5,6 6949:- Nikon D50 4767:- Nikon D50 + 18-135/3,5-5,6 7490:- Nikon D50 + 18-55/3,5-5,6 6200:- Nikon D70s 6003:- Nikon D70s + 18-70/3,5-4,5 7359:- Kom ihåg att viktiga tillbehör som minneskort och rengöring lägger till några hundralappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Bild på min kära mor, tagen i morse. Ljuset är alltid så fint på morgonen. Nästan så att man blir morgonmänniska, bara av den anledningen. Edit: Bild på marmelad. Redigerad 10 maj, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Bild på min kära mor, tagen i morse. Ljuset är alltid så fint på morgonen. Nästan så att man blir morgonmänniska, bara av den anledningen. Edit: Bild på marmelad. Bilden på din mor var väldigt fin. Som du säger, ljuset på morgonen är finast. Slår en solnedgång imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Snygga bilder Axel, och somsagt. Soluppgång piskar skiten ut solnedgång!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Tog denna bilden förra veckan. Tycker den är fin. Ja, jag gillar att ta kort på katter. XD http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/Letlbp3tmdhS.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Tog denna bilden förra veckan. Tycker den är fin. Ja, jag gillar att ta kort på katter. XD Kunde inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Kunde inte låta bli. Hitt' på nått med denna istället. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/wKfGkCtbIGRn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Hitt' på nått med denna istället. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/wKfGkCtbIGRn.jpg lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Hitt' på nått med denna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Hitt' på nått med denna istället. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/wKfGkCtbIGRn.jpg IM IN UR FRIDGE ETING UR F00D!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Ha....ha....haa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts