Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Kan inte annat än tacka så hjärtligt för kommentarerna på förra sidan - Det värmer, oerhört mycket, och håller motivationens motor igång! Mycket <3 till er alla.

Merkky - Fina siluettbilder, speciellt den sista. Skulle dock klippt bort den undre delen av bilden (studsmattan, tvättstället), för att samla konstnärliga poäng.

F.ö. tog jag en del högupplösta bilder på mitt öga idag.

post-8685-1178795177_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte annat än tacka så hjärtligt för kommentarerna på förra sidan - Det värmer, oerhört mycket, och håller motivationens motor igång! Mycket <3 till er alla.

Merkky - Fina siluettbilder, speciellt den sista. Skulle dock klippt bort den undre delen av bilden (studsmattan, tvättstället), för att samla konstnärliga poäng.

F.ö. tog jag en del högupplösta bilder på mitt öga idag.

Jo, men jag orkade inte då... :lol: Fast ibland blir det fint med lite saker som finns runt om kring också, beror lite på vad man använder den till. :P Men tack!

Snyggt kort, gillar redigeringen. Ögon är intressanta, när man får med ådror och sprick-liknande delar! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

no_882758_0.gif

yes_837772_0.gif

http://pici.se/pictures/DlnjOQ.jpg

Jävligt frän bild. En av de bättre jag sett här. Men studsmattan förstörde en stor del av 'upplevelsen' - Först blev jag SKITIMPAD över hur fan du lyckades få till den där men när jag såg studsmattan ... :D

Som sagt, dom är ganska snabbredigerade. :wub: Tänkte inte riktigt på hur det såg ut då... Om man ska vara seriös så skulle jag lagt mycket mera tid på himlen. :) Men tack för kommentaren. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan inte fota med en mobilkamera, man kan ta bilder, men inte fota. (Ja, jag är jävligt gammalmodig/kinkig).

Och jag hade sagt något annat?

Jag vet att det inte blir så bra bilder med en mobilkamera, men jag tyckte att bilden på skivan var rätt så fin, förutom bruset.

En impulsbild, helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och jag hade sagt något annat?

Jag vet att det inte blir så bra bilder med en mobilkamera, men jag tyckte att bilden på skivan var rätt så fin, förutom bruset.

En impulsbild, helt enkelt.

Som ett svar på "helheten" och du lägger ju upp bilder från mobilen hela tiden. Anser att ett foto är något man lagt ner tid på, tänkt till lite och låtit efterbehandla vid behov. Var du ute efter att köpa bättre kamera? Fick för mig det nu i alla fall. Det visar att du har ambitioner att fotografera vilket jag tycker är härligt. :wub:

Jag är bara trött på alla impulsmobilbilder som dyker upp här hela tiden. Menar inget illa mot just dig, önskar bara att folk lade ner lite mer tid på att göra det till ett foto istället för bara en bild.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ett svar på "helheten" och du lägger ju upp bilder från mobilen hela tiden. Anser att ett foto är något man lagt ner tid på, tänkt till lite och låtit efterbehandla vid behov. Var du ute efter att köpa bättre kamera? Fick för mig det nu i alla fall. Det visar att du har ambitioner att fotografera vilket jag tycker är härligt. :)

Jag är bara trött på alla impulsmobilbilder som dyker upp här hela tiden. Menar inget illa mot just dig, önskar bara att folk lade ner lite mer tid på att göra det till ett foto istället för bara en bild.

Jo, jag är ute efter en bättre kamera, digital systemkamera då. Blir nog i höst då jag sommarjobbat.

Tack ändå. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor