Merkky Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Den var med i "rörelsebild"-tävlingen va? Jag tror att det var den jag la upp! Att du minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Jag tror att det var den jag la upp! Att du minns. Klart jag gör, dock är det den enda bilden i just den tävlingen jag kommer ihåg Kanske jag till och med röstade på den, kommer inte ihåg... Fin var den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2007 Klart jag gör, dock är det den enda bilden i just den tävlingen jag kommer ihåg Kanske jag till och med röstade på den, kommer inte ihåg... Fin var den iaf Ah, tack. Det värmer i mitt hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 (redigerad) Satt och väntade på bussen, då jag upptäckte att det låg en cd-skiva bredvid mig på bänken. Thumbnail, så ni vet. Redigerad 9 maj, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Satt och väntade på bussen, då jag upptäckte att det låg en cd-skiva bredvid mig på bänken. Thumbnail, så ni vet. Lilla mobilbrus kvalitéten. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Lilla mobilbrus kvalitéten. :lol: Shut up. Nu var det bilden i sin helhet vi snackar om. Men jo, bruset förstör en hel del. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Men kortet var fint. Hm, tror att jag ska testa nåt kreativt med CDskivor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2007 Men kortet var fint. Hm, tror att jag ska testa nåt kreativt med CDskivor... Gör så, man kan få till rätt grymma bilder. Tog lite spegelbilder på min iPod då jag satt i bussen. Denna blev bäst. Bortsett från bruset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Gör så, man kan få till rätt grymma bilder. Tog lite spegelbilder på min iPod då jag satt i bussen. Denna blev bäst. Bortsett från bruset. Jo den var snygg. Visst blir bilderna spegelvända när du knäpper dom också? Sen får man vrida på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Jo den var snygg. Visst blir bilderna spegelvända när du knäpper dom också? Sen får man vrida på dom? Nope? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Kan inte annat än tacka så hjärtligt för kommentarerna på förra sidan - Det värmer, oerhört mycket, och håller motivationens motor igång! Mycket <3 till er alla. Merkky - Fina siluettbilder, speciellt den sista. Skulle dock klippt bort den undre delen av bilden (studsmattan, tvättstället), för att samla konstnärliga poäng. F.ö. tog jag en del högupplösta bilder på mitt öga idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Kan inte annat än tacka så hjärtligt för kommentarerna på förra sidan - Det värmer, oerhört mycket, och håller motivationens motor igång! Mycket <3 till er alla. Merkky - Fina siluettbilder, speciellt den sista. Skulle dock klippt bort den undre delen av bilden (studsmattan, tvättstället), för att samla konstnärliga poäng. F.ö. tog jag en del högupplösta bilder på mitt öga idag. Jo, men jag orkade inte då... Fast ibland blir det fint med lite saker som finns runt om kring också, beror lite på vad man använder den till. Men tack! Snyggt kort, gillar redigeringen. Ögon är intressanta, när man får med ådror och sprick-liknande delar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 http://pici.se/pictures/DlnjOQ.jpg Jävligt frän bild. En av de bättre jag sett här. Men studsmattan förstörde en stor del av 'upplevelsen' - Först blev jag SKITIMPAD över hur fan du lyckades få till den där men när jag såg studsmattan ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 F.ö. tog jag en del högupplösta bilder på mitt öga idag. Visst var det fint men.. Jag gillar inte det röda som är i allt för många (även ibland mina) ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 (redigerad) Nvm. Ta gärna bort denna. Redigerad 10 maj, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 http://pici.se/pictures/DlnjOQ.jpg Jävligt frän bild. En av de bättre jag sett här. Men studsmattan förstörde en stor del av 'upplevelsen' - Först blev jag SKITIMPAD över hur fan du lyckades få till den där men när jag såg studsmattan ... Som sagt, dom är ganska snabbredigerade. Tänkte inte riktigt på hur det såg ut då... Om man ska vara seriös så skulle jag lagt mycket mera tid på himlen. Men tack för kommentaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Shut up. Nu var det bilden i sin helhet vi snackar om. Men jo, bruset förstör en hel del. :/ Man kan inte fota med en mobilkamera, man kan ta bilder, men inte fota. (Ja, jag är jävligt gammalmodig/kinkig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Man kan inte fota med en mobilkamera, man kan ta bilder, men inte fota. (Ja, jag är jävligt gammalmodig/kinkig). Och jag hade sagt något annat? Jag vet att det inte blir så bra bilder med en mobilkamera, men jag tyckte att bilden på skivan var rätt så fin, förutom bruset. En impulsbild, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Och jag hade sagt något annat? Jag vet att det inte blir så bra bilder med en mobilkamera, men jag tyckte att bilden på skivan var rätt så fin, förutom bruset. En impulsbild, helt enkelt. Som ett svar på "helheten" och du lägger ju upp bilder från mobilen hela tiden. Anser att ett foto är något man lagt ner tid på, tänkt till lite och låtit efterbehandla vid behov. Var du ute efter att köpa bättre kamera? Fick för mig det nu i alla fall. Det visar att du har ambitioner att fotografera vilket jag tycker är härligt. Jag är bara trött på alla impulsmobilbilder som dyker upp här hela tiden. Menar inget illa mot just dig, önskar bara att folk lade ner lite mer tid på att göra det till ett foto istället för bara en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Som ett svar på "helheten" och du lägger ju upp bilder från mobilen hela tiden. Anser att ett foto är något man lagt ner tid på, tänkt till lite och låtit efterbehandla vid behov. Var du ute efter att köpa bättre kamera? Fick för mig det nu i alla fall. Det visar att du har ambitioner att fotografera vilket jag tycker är härligt. Jag är bara trött på alla impulsmobilbilder som dyker upp här hela tiden. Menar inget illa mot just dig, önskar bara att folk lade ner lite mer tid på att göra det till ett foto istället för bara en bild. Jo, jag är ute efter en bättre kamera, digital systemkamera då. Blir nog i höst då jag sommarjobbat. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts