vinnecool Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Personligen måste jag säga att dom bilderna jag nu har sett (de på den här sidan) är skitsnygga när det gäller ljus och färger, men många av motiven är fullständigt ointressanta! Det finns miljoner bilder av solupp/nedgångar. Det finns också miljontal närbilder på blommor/insekter/blad. Det äre bland det första man brukar fota som nybörjare, precis som man brukar göra bilder på streckgubbar eller huvudfotingar som barn. Visst finns det undantag, men dom är få. Visst kan bilder bli väldigt vackra med rätt färger och ljus, men det är altid motivet som är viktigast! EDIT: De på den här sidan! Menade förstås på den föregående sidan! :"> Redigerad 11 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 (redigerad) Personligen måste jag säga att dom bilderna jag nu har sett (de på den här sidan) är skitsnygga när det gäller ljus och färger, men många av motiven är fullständigt ointressanta! Det finns miljoner bilder av solupp/nedgångar. Det finns också miljontal närbilder på blommor/insekter/blad. Det äre bland det första man brukar fota som nybörjare, precis som man brukar göra bilder på streckgubbar eller huvudfotingar som barn. Visst finns det undantag, men dom är få. Visst kan bilder bli väldigt vackra med rätt färger och ljus, men det är altid motivet som är viktigast! EDIT: De på den här sidan! Menade förstås på den föregående sidan! :"> Håller fullständigt med dig. men när jag fotar en soluppgång så tar jag inte en bild av en soluppgång utan jag tar en bild av en känsla. varje bild betyder nåt för mig. och en soluppgång betyder väldigt mycket för mig. Redigerad 11 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tog denna bild idag, det är en polare som....badar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Håller med till 100%! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Här är en bild jag tog nyss (eftersom man inte har någon proffskamera får man redigera bilderna i photoshop tills man blir nöjd istället) mmm mariestad Mums. Fin-öl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Tog även denna när jag var ute och badade idag! http://img309.imageshack.us/img309/2351/hehe3vm.jpg Redigerad 13 juli, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tog även denna när jag var ute och badade idag! Den var fin! (Glömde bilden?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Den var fin! (Glömde bilden?) Filen funkade inte att ladda upp på GTA-sajten trotts att det var en vanlig JPEG bild, men nu är den där =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tog även denna när jag var ute och badade idag! http://img309.imageshack.us/img309/2351/hehe3vm.jpg Mja motljus bilder ska va på kvällen när det är gult ljus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Mja motljus bilder ska va på kvällen när det är gult ljus Jo jag vet men fan det är en bit att gå så jag orkade inte gå tillbaka sen mot kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Tog även denna när jag var ute och badade idag! http://img309.imageshack.us/img309/2351/hehe3vm.jpg Det ser härligt ut, bra bild, aningen sne kanske, men härlig bild ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Det ser härligt ut, bra bild, aningen sne kanske, men härlig bild ändå.. Hehe tack! Anledningen till att den blev sne var för att jag stog på ett berg som sluttade Smart som jag är tänkte jag inte på det utan fotade ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) .tagen av mig ^^ edit:bilden ska också vara mä Redigerad 13 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) http://web.telia.com/~u38205937/gtasajtentag.jpg T21(loket) med vagnar rullar fram på de skånska vidderna... Sen är det upp till er om ni ratar folk med smak för motiv! Redigerad 13 juli, 2005 av vr98olli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Tog denna för några dagar sen, ganska kul att se på tycker jag. Redigerad 17 juli, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 (redigerad) Tagen av mig på malmös motormässa http://img349.imageshack.us/img349/2672/ghn8kx.jpg Redigerad 14 juli, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Dog denna för några dagar sen, ganska kul att se på tycker jag. Dog??, tog?? Tycker du det är kul så rekomenderar jag dig att söka på google på Audi A3 det första som kommer upp är en Audi A3 Mörkblå delad i två delar tror även det finns en del om du söker på bilkrasch eller liknande har inte tittat på det , men tror det finns nåt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Dog??, tog?? Tycker du det är kul så rekomenderar jag dig att söka på google på Audi A3 det första som kommer upp är en Audi A3 Mörkblå delad i två delar tror även det finns en del om du söker på bilkrasch eller liknande har inte tittat på det , men tror det finns nåt där . http://www.wreckedexotics.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 . http://www.wreckedexotics.com/ Haha, fin hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Dog??, tog?? Tycker du det är kul så rekomenderar jag dig att söka på google på Audi A3 det första som kommer upp är en Audi A3 Mörkblå delad i två delar HAHA lyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts