P-C Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Kicking the habit. Från och med idag ska jag testa att sluta äta mediciner. Denna togs för att fira. http://pici.se/pictures/phrRA1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Ni rutinerade fotografer(ni vet säkert vilka ni är), använder ni er mycket av den "gyllene rektangeln"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Kicking the habit. Från och med idag ska jag testa att sluta äta mediciner. Denna togs för att fira. Vad är det du slutar ta? och vad är det för? Kul bild med intressant tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Kicking the habit. Från och med idag ska jag testa att sluta äta mediciner. Denna togs för att fira. http://pici.se/pictures/phrRA1.jpg Ulcerös kolit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Till er som har bra kameror, vad kostade dom? Funderar på att skaffa en bra kamera om dom inte kostar allt för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Till er som har bra kameror, vad kostade dom? Funderar på att skaffa en bra kamera om dom inte kostar allt för mycket. Det finns bra kameror, sen finns det kompaktkameror. Hihi. Bra digitala systemkameror för 5000-10 000:-, inkl. kitobjektiv, ungefärliga priser: Canon EOS 400D: 7000:- (företrädaren EOS 350D: 6000:- ) Nikon D40: 5500:- (företrädaren D50: 5000:- ) Nikon D80: 10 000:- (företrädaren D70s: 7000:- ) Olympus E-500: 6000:- Pentax K100D: 5500:- Sony Alpha A100: 7000:- Ingen av de där är något stolpskott. Är det kompaktkameror du söker kan du kolla på: Canon Digital IXUS 850 IS, Samsung NV7 OPS eller Canon PowerShot A640 för 2500-3000:-, finns mååånga kompaktkameror, men jag vet inget om dem så jag skriver bara de där. Redigerad 10 april, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Det finns bra kameror, sen finns det kompaktkameror. Hihi. Bra digitala systemkameror för 5000-10 000:-, inkl. kitobjektiv, ungefärliga priser: Canon EOS 400D: 7000:- (företrädaren EOS 350D: 6000:- ) Nikon D40: 5500:- (företrädaren D50: 5000:- ) Nikon D80: 10 000:- (företrädaren D70s: 7000:- ) Olympus E-500: 6000:- Pentax K100D: 5500:- Sony Alpha A100: 7000:- Ingen av de där är något stolpskott. Är det kompaktkameror du söker kan du kolla på: Canon Digital IXUS 850 IS, Samsung NV7 OPS eller Canon PowerShot A640 för 2500-3000:-, finns mååånga kompaktkameror, men jag vet inget om dem så jag skriver bara de där. Fujifilm Finepix S9600 verkar vara en riktigt bra kamera för ett riktigt bra pris. Jag funderar på att köpa den. Kompaktkamera. Redigerad 10 april, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Fujifilm Finepix S9600 verkar vara en riktigt bra kamera för ett riktigt bra pris. Jag funderar på att köpa den. Kompaktkamera. Kompaktkamera vet jag inte om jag skulle kalla det, avancerad långzoom. Fujifilm tillverkar vad jag har förstått trevliga sådana, synd att sensorstorleken är så liten och bruset därför högre än hos systemkameror. Fast denna Fuji är ju mycket bättre än en vanlig kompaktkamera när det gäller brus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Ni rutinerade fotografer(ni vet säkert vilka ni är), använder ni er mycket av den "gyllene rektangeln"? Mm - Brukar lägga motivet i något av 'de gyllene hörnen'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Mm - Brukar lägga motivet i något av 'de gyllene hörnen'.Okej, ville bara veta. Ska beställa någon av National Geografics fotoböcker nån gång. Som några kanske vet så har NG världens främsta fotografer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Mm - Brukar lägga motivet i något av 'de gyllene hörnen'. Med det innebär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Med det innebär? Ger mer harmoni i bilden. Ska se om jag hittar någ sida som förklarar detta lite bättre. Redigerad 10 april, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Med det innebär? Någon smart person har kommit fram till att om man delar upp en bild i nio lika stora rutor, så dras blicken automatiskt till de fyra korsningarna i bilden. Om man på så sätt lägger sitt motiv i närheten av ett av de hörnen, brukar det ofta bidra till en bättre bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Någon smart person har kommit fram till att om man delar upp en bild i nio lika stora rutor, så dras blicken automatiskt till de fyra korsningarna i bilden. Om man på så sätt lägger sitt motiv i närheten av ett av de hörnen, brukar det ofta bidra till en bättre bild. Eehhm. Jaha? Förstår inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Eehhm. Jaha? Förstår inte riktigt. Så svårt är det inte att förstå. Nio rutor, fyra hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Så svårt är det inte att förstå. Nio rutor, fyra hörn. Gaah, tänkte ju helt fel. Tack endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Ulcerös kolit? Jävla snokare.. men jag har aldrig hört talas om Ulcerös Kolit. Vart hittade du det? Redigerad 10 april, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jävla snokare.. men jag har aldrig hört talas om Ulcerös Kolit. Vart hittade du det? Gissning: http://www.muschealth.com/cds/CPDrugIdenti....aspx?cpnum=582 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Jävla snokare.. men jag har aldrig hört talas om Ulcerös Kolit. Vart hittade du det? "KPh medicin" på google -> http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artike...mp;UserTypeID=2 Jag blev lite nyfiken bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 "KPh medicin" på google -> http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artike...mp;UserTypeID=2 Jag blev lite nyfiken bara.. Jag som trodde att du var ett orakel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts