Karatemorfar Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vilken kamera hade du igen sa du? Nikon D-40 eller D-80 tror jag han hadde.. Slänger upp en bild jag tog tidigare idag.. (ej photoshopad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Vilken kamera hade du igen sa du? Nikon D-40 eller D-80 tror jag han hadde.. Det står D80 på kameran i signaturen, så jag gissar starkt på det. Plus att han har skrivit det förut nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) D80 stämmer bra! Slänger upp en bild jag tog tidigare idag.. (ej photoshopad) Den hade varit småtråkig om inte gnistan varit med, den gör så mycket för bilden. Snygg! Typ, lång slutartid? Redigerad 7 april, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 (redigerad) D80 stämmer bra! Den hade varit småtråkig om inte gnistan varit med, den gör så mycket för bilden. Snygg! Typ, lång slutartid? Ja, om inte gnistan var där skulle den vara riktigt tråkig. jaa, ehm, jag tror det. är fan inte så bra än, fick kameran i söndags, men jag tror jag hade lång slutar tid (typ 0.3 sek) och att jag ändrade bländarvärdet lite. Offtopic: Axel, jag addade dig här om dagen men du verkar inte ha accepterat det? EDIT: gör ingen ny post, men slänger upp en bild från tidigare idag när vi hade som roligast.. Redigerad 7 april, 2007 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Mera bilder. Photoshoppade, as usual. Kommer nog med mera ikväll. Redigerad 8 april, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Mera bilder. Photoshoppade, as usual. Kommer nog med mera ikväll. Du har talang för det här, riktigt fina och proffsiga allihopa Redigerad 8 april, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Idag var jag på Söder och fotade. Jag tyckte inte någon bild blev särskilt klockren, men här kommer iaf dom som jag tycker blev bäst. Danviksberget Sofia kyrka Notis: Justerat ljuset på några av bilderna. Annars inget photoshop. Redigerad 8 april, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Idag var jag i Gamla stan och fotade. Jag tyckte inte någon bild blev särskilt klockren, men här kommer iaf dom som jag tycker blev bäst. *En massa bilder* Vad har du för kamera? Vissa bilder var fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Mera bilder. Photoshoppade, as usual. Kommer nog med mera ikväll. Mera Redigerad 8 april, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vykortsmaterial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Vad har du för kamera? Vissa bilder var fina Panasonic DMC-LC1 Tack Vykortsmaterial? Ja, vi få se. Edit: Fick totalt hjärnsläpp, det var på söder jag var. Inte i Gamla stan. Redigerad 8 april, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Vykortsmaterial? lol wtf bbq. Grynig som satan är vad den är. Inte särskilt intressant heller, solen bländar en typ. Angående konstant positiva kommentarer: Jag kan klaga hur mycket som helst på varenda jävla bild medan andra drar ner byxorna på fotografen och ger honom en berömmelseavsugning Redigerad 8 april, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) lol wtf bbq. Grynig som satan är vad den är. Inte särskilt intressant heller, solen bländar en typ. Den blev grynig iom att den var motljus samtidigt som jag inte hade något stativ. Kvalitén försämrades något när jag ändrade ljusvärdena, men det blev ändå snyggare... Redigerad 8 april, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Den blev grynig iom att den var motljus samtidigt som jag inte hade något stativ. Kvalitén försämrades något när jag ändrade ljusvärdena, men det blev ändå snyggare... http://www.imagenomic.com/nwsa.aspx Enkelt. Kraftfullt. Gratis. Har några riktiga skräckexempel som Noiseware, nästintill, räddat. Vad nu grynighet och stativ har för samband vill jag gärna veta. Edit: Medan jag ändå är igång här; http://www.deviantart.com/deviation/52802358/ . En bild jag inte fann vidare intressant men som två norskor tycktes gilla. Men å andra sidan, norskor - hur pålitliga är sådana. Döm själva. Redigerad 9 april, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Edit: Medan jag ändå är igång här; http://www.deviantart.com/deviation/52802358/ . En bild jag inte fann vidare intressant men som två norskor tycktes gilla. Men å andra sidan, norskor - hur pålitliga är sådana. Döm själva. Det blev en frän effekt när du tog med så mycket av himlen. Fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 http://www.imagenomic.com/nwsa.aspx Enkelt. Kraftfullt. Gratis. Har några riktiga skräckexempel som Noiseware, nästintill, räddat. Vad nu grynighet och stativ har för samband vill jag gärna veta. Edit: Medan jag ändå är igång här; http://www.deviantart.com/deviation/52802358/ . En bild jag inte fann vidare intressant men som två norskor tycktes gilla. Men å andra sidan, norskor - hur pålitliga är sådana. Döm själva. Personligen tycker jag det blev lite för mycket himmel. Du kunde, enligt mig, gott och väl klippa av bilden en bit ovanför molnen. Även gått lite närmare berget Meme, fin ändå typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Det blev en frän effekt när du tog med så mycket av himlen. Fin Tackar! Personligen tycker jag det blev lite för mycket himmel. Du kunde, enligt mig, gott och väl klippa av bilden en bit ovanför molnen. Även gått lite närmare berget Meme, fin ändå typ. Hade jag gjort om det inte var så att mor och mormor satt i bilen och väntade och stressade. Blir nog mer i sommar när jag har tid på mig och vandringsskorna på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Newbie =) Tog bilden med min morsters kamera när vi var ute . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Idag var jag på Söder och fotade. Jag tyckte inte någon bild blev särskilt klockren, men här kommer iaf dom som jag tycker blev bäst. Ah, visst måste man bara älska Södermalm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Ah, visst måste man bara älska Södermalm? Ja, det är riktigt fint faktiskt. Hoppas man får råd att flytta dit någon gång i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts