Spam Snuten Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Sånna här är så typiska men jag lägger upp en ändå. http://img80.imageshack.us/img80/986/experimentfm4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Sånna här är så typiska men jag lägger upp en ändå. http://img80.imageshack.us/img80/986/experimentfm4.jpg Vad är det den föreställer? ..eller alltså, vad är det som du har gjort ljuset/mönstret med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Tog den här bilden i somras när far min och jag var i Härjedalsfjällen å feska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Tog den här bilden i somras när far min och jag var i Härjedalsfjällen å feska. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/h48hqm2vnk.JPG Tagen med en SE K800i va? Redigerad 23 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Tagen med en SE K800i va? Hihi, ja När den var typ en vecka gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Hihi, ja När den var typ en vecka gammal Det blir riktigt fina bilder med den telefonen. Måste lämna in min K750i imorgon, knappen-för-att-ta-kort har börjat glappa rejält. Ibland går det att ta kort, ibland inte. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Wooooow, vad gullig din hund är. Tack - Brukar få den reaktionen =) Riktigt magiska bilder Axel. Din hund är söt. Tack, verkligen - Väldigt kul att höra! Första kortet var ju gudomligt Axel!! Damn. Tack - Blev rätt nöjd med det själv, önskar bara att jag tagit det i tid till Vintertävlingen Har du en "stämpel"-fri version utav vattenkranen som man skulle kunna få använda som bakgrund, mycket, mycket läcker. Tack, och visst - Bild kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Tack - Brukar få den reaktionen =) Tack, verkligen - Väldigt kul att höra! Tack - Blev rätt nöjd med det själv, önskar bara att jag tagit det i tid till Vintertävlingen Tack, och visst - Bild kommer! Snart får du komma på en synonym till tack, då har så mycket och tacka över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Tog den här bilden i somras när far min och jag var i Härjedalsfjällen å feska. Förbaskat grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Tack, och visst - Bild kommer!Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Varför har vi inte sagt nåt om Spam_Snutens bild? Hur som helst, den var skitfin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Förbaskat grym! Verkligen fin, omgivningen är ju helt underbar. Dcok tycker jag att färgerna och ljuset inte känns helt rätt. Redigerad 24 februari, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Lite bilder från idag. Fick ny kamera i går (Nikon D80). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Lite bilder från idag. Fick ny kamera i går (Nikon D80). Den sista tycker jag om. Tycker inte du ska förminska dem så mycket, med 10 systemkameramegapixlar kan man fläska på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Den sista tycker jag om. Tycker inte du ska förminska dem så mycket, med 10 systemkameramegapixlar kan man fläska på. Joo jag vet, förminskade för att lägga upp dom här bara. Har kvar orginalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Joo jag vet, förminskade för att lägga upp dom här bara. Har kvar orginalen. Släng upp dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Förbaskat grym! Ermm, tack... Verkligen fin, omgivningen är ju helt underbar. Dcok tycker jag att färgerna och ljuset inte känns helt rätt. Tack Jo, de flesta bilder går att förbättra i photoshop eller nåt sånt. Men eftersom jag suger på det så struntar jag helt enkelt i det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 (redigerad) Hej, var inne i stan idag och hade med mig kameran så jag knäppte några kort iaf. Vänligen ha överseende med att väderförhållandena inte var på topp idag. Slutartiden låg som högst på ca 1/50 s, såg att den var uppe i 1/6 s. Redigerad 27 februari, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2007 Bild Bild2 Bild3 Där är dom, får se om skit länkarna funkar Lite extra bilder. Bild4 Bild5 Så kommer mer bilder senare, får se om länkarna funkar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts