Curly Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Ähh, f*ck Photoshop. Fuck mobilkamera snarare. Fula och omättade färger samt ett brusparty utan dess like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Fuck mobilkamera snarare. Fula och omättade färger samt ett brusparty utan dess like. Orkar inte leta fram riktiga kameran när man har en "minikamera" i fickan. Bara att fiska upp den och dra av nåt kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Blommor och händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Hög klass på bilderna, gillade blomman med bladet framför. Men fingrarna som böjs åt fel håll ser otrevligt och onaturligt ut, även om det är ganska naturligt. En lätt böjning åt andra hållet hade sett bättre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Blommor och händer. Huva! Snygga blombilder men de på händerna, i alla fall den där, ser bara hemska ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Blommor och händer. Läckert! Jag gillar rosens djup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Tack för kommentarerna, De Tre Ovanstående - Personligen gillar jag händerna väldigt mycket, och att de är någotsånär dystra, mörka, och skickar någon slags vibb av äckelförtjusning. Det, plus skuggorna, och kontrasten i huden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Tack för kommentarerna, De Tre Ovanstående - Personligen gillar jag händerna väldigt mycket, och att de är någotsånär dystra, mörka, och skickar någon slags vibb av äckelförtjusning. Det, plus skuggorna, och kontrasten i huden. Det gillade jag också. Men samtidigt ser det som du säger tämligen äckligt ut och händernas onaturliga position gör bilderna tyvärr lite sämre. Det vore bättre med en hand "som bara låg på bordet", eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Fyra nya bilder, yay. ...och för er som febrilt följt mina inköpsbryderier i "Kameror!"-tråden, kan jag lugna era sinnen med att jag numer är ägare till en Nikon D80. Det blev en pojke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Wooooow, vad gullig din hund är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Mobilkamera ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Mobilkamera ftw. Söt katt, synd på kvaliteten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Riktigt magiska bilder Axel. Din hund är söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Första kortet var ju gudomligt Axel!! Damn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Fyra nya bilder, yay. ...och för er som febrilt följt mina inköpsbryderier i "Kameror!"-tråden, kan jag lugna era sinnen med att jag numer är ägare till en Nikon D80. Det blev en pojke. Har du en "stämpel"-fri version utav vattenkranen som man skulle kunna få använda som bakgrund, mycket, mycket läcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Älska den här bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Älska den här bilden! Oh, jävlar! Har du tagit den!? Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Jag stör mig dock på vad som ser ut som ett basebollrack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Oh, jävlar! Har du tagit den!? Snygg! Nope. Tyvärr inte. Hittade den på digg. Jag stör mig dock på vad som ser ut som ett basebollrack. ...som egentligen är ett flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Nope. Tyvärr inte. Hittade den på digg. ...som egentligen är ett flygplan. Ok :/ Men jag har den som bakgrundsbild nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts