Tackleberry Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Fint Tac. Vem är det på kortet och hur har du redigerat det som? Vad menar du? Är nån liten porslinsängel som jag ställde framför en slags lampa, som jag gjort av en skål. Redigerad 8 februari, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Men jag antar att du har redigerat det? Det är alltid intressant att höra hur du använt verktygen i Photoshop och hur mycket tid du la ner! Lägger upp mitt kort från den kreativa fototävlingen, men den blev ju aldrig av. Tema: Lego. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Lägger upp mitt kort från den kreativa fototävlingen, men den blev ju aldrig av. Tema: Lego. Så jävla läckert. Är verkligen imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Men jag antar att du har redigerat det? Det är alltid intressant att höra hur du använt verktygen i Photoshop och hur mycket tid du la ner! Har bara lagt på ett curves-lager och sen lite color balance. Älskar din legobild förresten. Redigerad 9 februari, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Lekte med vattenkranen och kameran http://ww2.beffo.se/upload/pic~/21d551q0p3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Lekte med vattenkranen och kameran *bild* Riktigt... fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Lekte med vattenkranen och kameran http://ww2.beffo.se/upload/pic~/21d551q0p3.jpg Har du redigerat in droppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Har du redigerat in droppen? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Så jävla läckert. Är verkligen imponerad. Tack Har bara lagt på ett curves-lager och sen lite color balance. Älskar din legabild förresten. Aha, okej. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Lekte med vattenkranen och kameran Vilken kamera är den tagen med och hur kort slutartid har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Lekte med vattenkranen och kameran http://ww2.beffo.se/upload/pic~/21d551q0p3.jpg Väldigt fin för att vara så...hmm...enkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) iPod + blixt + Photoshop = teh shit! http://img219.imageshack.us/img219/2240/ipodminiuq6.jpg Även denna tagen med en halvdan enmegapixelskamera. Med lite hjälp av Photoshop blir dock resultatet ganska fräsigt. Redigerad 11 februari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Med lite hjälp av Photoshop blir dock resultatet ganska fräsigt. ... right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 ... right. inte SÅ fräsigt som Corleone, Foo eller Patriks bilder men jag tycker helt klart att de blir schysta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) iPod + blixt + Photoshop = teh shit! http://img219.imageshack.us/img219/2240/ipodminiuq6.jpg Även denna tagen med en halvdan enmegapixelskamera. Med lite hjälp av Photoshop blir dock resultatet ganska fräsigt. Snarare gräsligt, men okej... Redigerad 11 februari, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Snarare gräsligt, men okej... Vi alla har olika smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vi alla har olika smak. Jajamensan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Another one. Kan hålla med till viss del, iPod bilden var ganska gräslig. Denna tycker jag blev bättre i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Another one. Kan hålla med till viss del, iPod bilden var ganska gräslig. Denna tycker jag blev bättre i alla fall. Mmm, den blev bättre. Tycker dock att motivet tog upp lite för stor plats, skulle gärna se lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts