aikjonas12 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) 2 skär 4a u ? Ja den har lite skära färger... Cute menade jag :"> Ny sida :'( Redigerad 10 juli, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Mitt bidrag, taget för nån minut sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Sorry för dubbelpost men kom på att jag egentligen skulle lägga upp den här som var anledningen till att jag tog upp kameran.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Sorry för dubbelpost men kom på att jag egentligen skulle lägga upp den här som var anledningen till att jag tog upp kameran.... Den bilden gillar jag... Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Den bilden gillar jag... Keep up the good work! Thx, de e skoj att ta sånna kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja. lite av en hobby för mig. kalvsvik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Thx, de e skoj att ta sånna kort... Jo jag vill också ha en kamer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 PC och HemuleN's kort var fett nice. Älskar ljus mot mörker bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 En till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ja. lite av en hobby för mig. kalvsvik Fett nice, nåja du ansträngde dig lite emr än mig, ja behövde bara vända mig om i fåtöljen för att nå kameran och sen inte resa mig upp för nån av bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Fett nice, nåja du ansträngde dig lite emr än mig, ja behövde bara vända mig om i fåtöljen för att nå kameran och sen inte resa mig upp för nån av bilderna Kan man säga. jag låg ner på bryggan och det hade precis regnat segling med min kompis usch, vad dålig förminsking. Redigerad 10 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Första bilden var riktigt nice P-C (bryggan i motsol) vad har du för kamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Första bilden var riktigt nice P-C (bryggan i motsol) vad har du för kamera? Använder två slags kameror. Dessa är tagna med min digitalkamera. coolpix nåt.. den andra är en gammal Tiger från slutet av 80-talet som jag fått av min mamma från hennes yngre journalist-dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Riktigt nice P-C, dom två första var riktigt nice, keep 'em coming Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jävligt sköna bilder... Lite solnedgångs fetisch där kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jävligt sköna bilder... Lite solnedgångs fetisch där kanske SolUPPgång jag älskar kalvsvik. har många fina minnen därifrån. dock är det min polares land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Här är en bild jag tog nyss (eftersom man inte har någon proffskamera får man redigera bilderna i photoshop tills man blir nöjd istället) mmm mariestad Redigerad 10 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Här är en bild jag tog nyss (eftersom man inte har någon proffskamera får man redigera bilderna i photoshop tills man blir nöjd istället) mmm mariestad D, d, dd, DAMN! Vad snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 D, d, dd, DAMN! Vad snygg. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts