Kebab Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Jäkla skillnad. Damn, du snodde min kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Här kommer originalet... Got damn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Här kommer originalet... Du borde ha klonat bort den lilla plankan eller vad det är, som ligger i slutet avv korridoren. Såg den inte först, men nu gör jag det... Den förstör intrycket lite. "the end (+ a wooden board)". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Du borde ha klonat bort den lilla plankan eller vad det är, som ligger i slutet avv korridoren. Såg den inte först, men nu gör jag det... Den förstör intrycket lite. "the end (+ a wooden board)". Nu var ju den bilden den oredigerade bilden ditt kukhuvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Nu var ju den bilden den oredigerade bilden ditt kukhuvud. Haaha Ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Haaha Ägd Antar att Siana menar att plankan, som egentligen är en stege synns i den photoshoppade bilden, när man vet att den finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Antar att Siana menar att plankan, som egentligen är en stege synns i den photoshoppade bilden, när man vet att den finns där. Förstår inte hur ni kan se den i den redigerade bilden. Det är ju bara.. svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Förstår inte hur ni kan se den i den redigerade bilden. Det är ju bara.. svart? Din skärm är svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Din skärm är svart. *Öka ljusstyrka* Jo se på tusan, nu såg jag den.. Fast det är som ni säger, men skulla aldrig tänka på den om man inte hade sett originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Nu var ju den bilden den oredigerade bilden ditt kukhuvud. Öka ljuset på din skärm, kukhuvud, KalleR has it. Antar att Siana menar att plankan, som egentligen är en stege synns i den photoshoppade bilden, när man vet att den finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Största skillnaderna mellan olika objektiv Brännvidd (zoomomfång, hur mycket du kan zooma, www.fotoord.se/modules/dictionary/detail.php?id=48 ) Närgräns (bestämmer hur nära du kan fokusera på ett objekt, standardobjektiv har vad jag har sett mellan 20-100 cm närgräns) Bländare/skärpedjup (bestämmer hur stor del av motivets djup som är skarpt, kan se ut så här i beskrivning: f/3.5–5.6) Vill du kunna zooma lite mer så kan jag väl rekommendera ett billigare 55-200 mm-objektiv, eftersom du inte verkar vara så kinkig så tror jag det skulle duga fint åt dig. Edit 17 eller nåt: Länkfan som drygar sig. Kopiera och klistra istället. Aight, stort tack! Har kollat runt lite, denna verkar rätt vettig? http://www.tbh.se/index.asp?id=1&kat_i...mp;prod_id=9267 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Aight, stort tack! Har kollat runt lite, denna verkar rätt vettig? http://www.tbh.se/index.asp?id=1&kat_i...mp;prod_id=9267 Det ser ut att vara det (55-200)-objektivet jag använder - Det funkar väldigt bra, dock bör du vara medveten om den lilla detaljen att zoomningen går en aning trögare än Canons orginal-(18-55) mm-objektiv. Inget som direkt stör, men kan vara bra att veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Här kommer originalet... Vad är det för ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Vad är det för ställe? Ser ut som en korridor Redigerad 6 januari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vad är det för ställe? Lars Kagg-skolans hobbyrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Vad är det för ställe? Ikea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Lars Kagg-skolans hobbyrum. Haha Ikea Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Har lekt lite med min nya mobil, K750i. Gillar verkligen Auto-fokus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Hade lite tråkigt, så jag lekte lite med min dåliga kamera http://img413.imageshack.us/img413/7938/fotovw7.jpg http://img237.imageshack.us/img237/1731/foto2xr8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Mysiga bilder, Victor - Exakt vad föreställer de? ___ Jag har jobbat ihop en hyfsad summa pengar, med vilka jag tänkt köpa en Digital Systemkamera. Det lutar mot en Canon EOS350d/400d, men jag har först tänkt åka in till någon affär och 'provköra' dem (och ett antal Nikon-modeller, för den delen). Anyhoo, jag lade märke till ett objektiv, vid namn "17-85 IS", och att detta var mycket dyrare än ett paket med två objektiv - "18-55 + 55-200mm", priset skiljde runt ~2000 kr, och min fråga är nu: Vad är det som gör "17-85 IS"-an så mycket dyrare än de två andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts