AngryAxel Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Usch, fy och blä - Glömde bort mitt deltagande i den kreativa fotografitävlingen tills jag såg omröstningen, men om jag hade varit med hade detta blivit mitt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Taget med mobil (K800i), kraftigt redigerat i photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Taget med mobil (K800i), kraftigt redigerat i photoshop. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/7mtvhj2ril.jpg *drunkar* Scary som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Taget med mobil (K800i), kraftigt redigerat i photoshop. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/7mtvhj2ril.jpg Grym som fan. Man skulle inte kunna få se originalet? Redigerad 1 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Taget med mobil (K800i), kraftigt redigerat i photoshop. *grymt snygg bild* *drunkar* Scary som tusan. Grym som fan. Man skulle inte kunna få se originalet? Håller med båda två. Snygg som fan! @Axel: Och då skulle du ha fått min röst. Riktigt fin! Redigerad 1 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Usch, fy och blä - Glömde bort mitt deltagande i den kreativa fotografitävlingen tills jag såg omröstningen, men om jag hade varit med hade detta blivit mitt bidrag. Borde inte texten bli spegelvänd när den är speglad ? Hur har du gjort för att texten ska bli åt rätt håll ? Snygg bild förövrigt. Redigerad 1 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 En liten nyårsbild (filmbit) http://www.starbase.se/files/CIMG9553_0001.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Borde inte texten bli spegelvänd när den är speglad ? Hur har du gjort för att texten ska bli åt rätt håll ? Snygg bild förövrigt. Den stora frågan är väl ändå; hur har han fått fast podden i taket? Tack för de fina kommentarerna om min bild, originalet kommer dyka upp, men inte just nu. Det skulle förstöra mystiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Den stora frågan är väl ändå; hur har han fått fast podden i taket? Är den i taket ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Den stora frågan är väl ändå; hur har han fått fast podden i taket? Den ligger ju på skrivbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Smarta killarna fattar inte ironin i mitt inlägg. Lika smart som att inte lista ut själv att han har spegelvänt bilden. Ett underbart plus hade varit om han spegelvände skärmen innan han tog bilden, så texten är rätt och även iPod-loggan. Det hade varit fräsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Smarta killarna fattar inte ironin i mitt inlägg. Lika smart som att inte lista ut själv att han har spegelvänt bilden. Mjo, jag såg precis att Ipod-texten är spegelvänd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) KalleR, har du kvar originalbilden? Redigerad 1 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 KalleR, har du kvar originalbilden? Den stora frågan är väl ändå; hur har han fått fast podden i taket? Tack för de fina kommentarerna om min bild, originalet kommer dyka upp, men inte just nu. Det skulle förstöra mystiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Whoops, missade den sista meningen. Läste bara det med podden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 (redigerad) Pillade på bilden i Photoshop, dvs. ändrade färginställningar, spegelvände den vertikalt, samt lade till en ram. @Axel: Och då skulle du ha fått min röst. Riktigt fin! Tack, uppskattar det Snygg bild förövrigt. <3 - Tack! Smarta killarna fattar inte ironin i mitt inlägg. Lika smart som att inte lista ut själv att han har spegelvänt bilden. Ett underbart plus hade varit om han spegelvände skärmen innan han tog bilden, så texten är rätt och även iPod-loggan. Det hade varit fräsigt. Bra idé, fins det något enkelt sätt på vilket man kan göra det? ...och fin korridors-bild! Redigerad 2 januari, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Bra idé, fins det något enkelt sätt på vilket man kan göra det? ...och fin korridors-bild! Print screen Mspaint Ctrl+V Ctrl+R Vänd vågrätt [OK] Byt till valfritt annat verktyg för att få bort markeringen Ctrl+F Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Taget med min kusins W810i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Här kommer originalet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Här kommer originalet... Jäkla skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts