kicken Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Gör ett tappert försök i att resuscitera denna tråd med invigningen av mitt digitala fotoalbum/portfolio! www.explosionsandstuff.net Kommenterarer/kritik uppskattas! En fråga bara: fick den söta hunden följa med på resorna eller fick han stanna hemma i de kalla Sverige?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 En fråga bara: fick den söta hunden följa med på resorna eller fick han stanna hemma i de kalla Sverige?? I Kina äter de hundar. Skämt åsido; Nej, han stannade hemma i det kalla Sverige, hos en vän/släkting ...och PC; vackra bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Gör ett tappert försök i att resuscitera denna tråd med invigningen av mitt digitala fotoalbum/portfolio! www.explosionsandstuff.net Kommenterarer/kritik uppskattas! GRYMT snygga bilder! Önskar att jag var så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 I Kina äter de hundar. Skämt åsido; Nej, han stannade hemma i det kalla Sverige, hos en vän/släkting ...och PC; vackra bilder! Haha, tror nu inte att alla kineser tänker på att äta en hund så fort dom ser en men man vet aldrig Har du annars planer på att bli fotograf ? För dina bilder är grymt snygga precis som alla andra också säger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 GRYMT snygga bilder! Önskar att jag var så bra. Tack så grymt mycket, fantastiskt roligt att höra 'Ta hundra bilder så blir en bra' är väl mitt främsta motto. Har du annars planer på att bli fotograf ? För dina bilder är grymt snygga precis som alla andra också säger... Tack tack, och det är väl något av ett drömjobb för mig. "Fotografi är mitt Rushmore." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Fotografi taget utav mig. Photoshop-kreation med idé ifrån en kompis och utförd utav Foo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Rätt tråkiga bilder som postas. Nästan bara på blommor, djur och solar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Rätt tråkiga bilder som postas. Nästan bara på blommor, djur och solar. Lägg upp en rolig bild du då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Lägg upp en rolig bild du då! Har ingen kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Vad är det som gör min bild så tråkig, så att den inte är värd att kommentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Vad är det som gör min bild så tråkig, så att den inte är värd att kommentera? Heltråkig bild, förutom redigeringen, den var lite kul. Sen är den lågupplöst, ljussättningen är dålig och dina händer är skakigare än Michael J Foxs. Motivet kanske kan funka, men då måste utförandet vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Har ingen kamera Klaga inte på andra då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Photoshop-kreation med idé ifrån en kompis och utförd utav Foo. Skulle ha varit jävligt grymt utan CD skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Haha, tog bilder vid älvsjö mässan idag. Dom har ju byggt om så jag tog kort på fontänen (Tagna med mobil kamera). http://img187.imageshack.us/img187/9523/dsc00657mb3.jpg http://img98.imageshack.us/img98/4200/adawxg1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Klaga inte på andra då ? Så ja, du ska nog inte bråka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Så ja, du ska nog inte bråka. Hurså ? Svara mig med ett PM tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Skulle ha varit jävligt grymt utan CD skivan Det är ju CD-an oms är meningen med bilden. Jag funderar på att göra ett nytt försök i samma tema; Rubiks-kub-som-speglas-i-en-CD-skiva-temat. Orolig fakta; Vad ni inte kan observera är att jag har döljt den gula sidan som jag faktist har lyckats lösa perfekt. Redigerad 14 december, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Det är ju CD-an oms är meningen med bilden. Jag funderar på att göra ett nytt försök i samma tema; Rubiks-kub-som-speglas-i-en-CD-skiva-temat. Jag tyckte också att skivan var hela bilden, jag säger bort med kuben och gå lös med blixtarna på skivan istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Tjena Snygga bilder ni lägger upp här Tänkte bara fråga vad använder ni er av för kamera när ni fotar? Lägger upp en egen bild också Bowling i Stockholm Redigerad 14 december, 2006 av Great Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Tjena Snygga bilder ni lägger upp här Tänkte bara fråga vad använder ni er av för kamera när ni fotar? Lägger upp en egen bild också Bowling i Stockholm Lite..liten? Men kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts