Foo Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Var ute på en liten cykeltur och fann att denna typ av konst blir väldigt fint vid 60 sek slutartid (har mer vid intresse) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Var ute på en liten cykeltur och fann att denna typ av konst blir väldigt fint vid 60 sek slutartid (har mer vid intresse) Jag vill oxå knäppa såna fiiina bildlar Spec strecket i mitten på den där bilden utgör väldigt mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 har mer vid intresse Intresse finns! Vilken tid på dygnet är bilden tagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Intresse finns! Vilken tid på dygnet är bilden tagen? 11:00 - 01:00 nån gång. Redigerad 15 november, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 11:00 - 01:00 nån gång. Ack, vad fint det blir när kameran släpper in så mycket ljus under nattetid. Anyhoo, vinterbild tagen förra säsongen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Ack, vad fint det blir när kameran släpper in så mycket ljus under nattetid. Anyhoo, vinterbild tagen förra säsongen: Den var undetbar! Skulle nästan tro att den var på sommaren, höst, våren eller nåt. Ingen is och man såg inte så mkt snö, solen bländade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Den var undetbar! Skulle nästan tro att den var på sommaren, höst, våren eller nåt. Ingen is och man såg inte så mkt snö, solen bländade! Tack, jättekul att höra ...och alla små 'kullar' du ser i nedre delen av bilden är snö. Bilden är smått 'mörkad' i Photoshop, men jag lade upp denna version, då orginalfilen var uppåt 3 mb, och då jag skulle öppna Photoshop för att komprimera skrek min hjärna 'Orka!'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Minns inte vilka jag postat här, men här kommer ett gäng av mig iaf: Blev många det där... Tagna för ett bra tag sen, har inte fotat så mycket på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Minns inte vilka jag postat här, men här kommer ett gäng av mig iaf: Blev många det där... Tagna för ett bra tag sen, har inte fotat så mycket på sistone. Väldigt fina! Speciellt golfbollen och svampen tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Ack, vad fint det blir när kameran släpper in så mycket ljus under nattetid. Anyhoo, vinterbild tagen förra säsongen: Älska den bilden då Minns inte vilka jag postat här, men här kommer ett gäng av mig iaf: *Bilder* Blev många det där... Tagna för ett bra tag sen, har inte fotat så mycket på sistone. Spec golfbollen var otroligt fin. Du är en väldigt bra fotograf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Minns inte vilka jag postat här, men här kommer ett gäng av mig iaf: *Bilder* Blev många det där... Tagna för ett bra tag sen, har inte fotat så mycket på sistone. Dude, underbara! Gillade hunden av någon anledning, den kändes varm. Tillagt, så passade svart/vit-tekniken perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Gör ett tappert försök i att resuscitera denna tråd med invigningen av mitt digitala fotoalbum/portfolio! www.explosionsandstuff.net Kommenterarer/kritik uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Folk här på forumet är väldigt fina på att ta bilder har jag märkt Kommer bilder från mig när jag köpt/fått min kamera. Hoppas att jag får den till juuul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Gör ett tappert försök i att resuscitera denna tråd med invigningen av mitt digitala fotoalbum/portfolio! www.explosionsandstuff.net Kommenterarer/kritik uppskattas! Hur gick det för grabben på räcket? Hunden på björkstockarna var ju guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Gör ett tappert försök i att resuscitera denna tråd med invigningen av mitt digitala fotoalbum/portfolio! www.explosionsandstuff.net Kommenterarer/kritik uppskattas! Otroligt många fina bilder Du har varit mkt utomlands va? Edtiterar in en liten bild här också Blev lite sådär, det såg bättre ut på mobilen Orka PS Redigerad 10 december, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Hur gick det för grabben på räcket? Han lyckades hoppa över det f.ö. går/gick han i Tae kwon-do, hoppade runt mycket, och var ett väldigt tacksamt motiv! Hunden på björkstockarna var ju guld! Ack ja, han är väldigt fotogenisk! Otroligt många fina bilder Du har varit mkt utomlands va? Tack Yes, en hel del - Utomlands-bilderna är framförallt från New Orleans, New York, London och Peking. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Pikaboo. My Meds. White Light. Free At Last. Blah blah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Gör ett tappert försök i att resuscitera denna tråd med invigningen av mitt digitala fotoalbum/portfolio! www.explosionsandstuff.net Kommenterarer/kritik uppskattas! Oh fy fasiken, grymt snyggt. Hundögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Pikaboo. GRYMT snyggt fotografi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 GRYMT snyggt fotografi. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts