Halo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag säger Black Army?? Tvi fan. Järnkaminerna, kan det bli bättre. Ja det klan bli mycket bättre! Medgångare är det värsta som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ja det klan bli mycket bättre! Medgångare är det värsta som finns Tyvärr så finns det många såna. Men inte jag. Aikåare då?? Herregud slåss mot stackare i Familjeläktare, små barn och allt. Men Aik är Aik och det var ett bevis på äckelheten. Sorry för Offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ja det klan bli mycket bättre! Medgångare är det värsta som finns Kubanerna Hehe, nerå. On: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kubanerna Heter inte Örebors supportergrupp Kubanerna?? En till fråga. Hur förminskar man bilderna?? eller har den frågan kommigt upp tidigare i tråden kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kubanerna Hehe, nerå. On: Yay, jag har haft en sådan där South Park-kudde. Stämning. ( © okka... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Yay, jag har haft en sådan där South Park-kudde. Stämning. ( © okka... ) Jag har en sån southpark kudde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har en sån southpark kudde R35P3C7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kubanerna Hehe, nerå. On: Jag har ett sånt täcke . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tyvärr så finns det många såna. Men inte jag. Aikåare då?? Herregud slåss mot stackare i Familjeläktare, små barn och allt. Men Aik är Aik och det var ett bevis på äckelheten. Sorry för Offtopic. Ber om ursäkt för fortsatt off topic! Herregud, att folk inte lär sig! Varför ligger vi då så högt i publikligan i sverige? vi ligger långt över många allsvenska lag! Konstigt sådanna medgångare vi är......... not! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ber om ursäkt för fortsatt off topic! Herregud, att folk inte lär sig! Varför ligger vi då så högt i publikligan i sverige? vi ligger långt över många allsvenska lag! Konstigt sådanna medgångare vi är......... not! Jag ber också om ursäkt. Men du Halo, jag sa aldrig att Aikåare inte var motgångssupportrar det jag sa var att dom är fega som går på stackare på familjeläktare. Men annars kan man beskriva Aik supportrar med lite ord. Hoppas du kan detta Maxz: BOMBARJACKA UPPVIKTA JEANS KUGGHJUL INGA PENAR FULA BRUDAR SUPERETTAN 40 TRÄNARE PÅ 3 ÅR Listan kan gå på. Dom har fan Capos som FBI jagar, nej man kriminälla är dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Postar en bild så det blir lite on topic! Off topic: Visst om du ser oss så, men jag ska säga dig att det märks att du litar mycket på det som sägs i Media! Hur kan du låta 2% av AIK fansen bestämma hur en hel klack ser ut eller beter sig, visst många hr bombarjacka, menv ad spelar det för roll? så länge vi sjunger så bra som vi gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Off topic: Visst om du ser oss så, men jag ska säga dig att det märks att du litar mycket på det som sägs i Media! Hur kan du låta 2% av AIK fansen bestämma hur en hel klack ser ut eller beter sig, visst många hr bombarjacka, menv ad spelar det för roll? så länge vi sjunger så bra som vi gör! Klassisk Djurgårdsramsa om AIK bara: Ontopic jag också. Tänk på att jag inte tagit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 http://img107.imageshack.us/img107/1005/microo9ul.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mitt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mitt bidrag. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Drar till Norge imorrn, hoppas på att komma hem med fina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Times Square, New York City. Taget denna sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Inte tagen av mig då, men jag var där, längst fram Edit: GTApimpfoolife jo det är Örebros support grupp. Redigerad 10 juli, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 http://img56.imageshack.us/img56/5407/pict00012vq.th.jpg Det ser man inte men på regskylten står det 2cut4u http://img56.imageshack.us/img56/6194/pict00043xs.th.jpg http://img56.imageshack.us/img56/2259/pict00116nv.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) http://img56.imageshack.us/img56/5407/pict00012vq.th.jpg Det ser man inte men på regskylten står det 2cut4u 2 skär 4a u ? Ja den har lite skära färger... Redigerad 10 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts