Mr.Dumbom Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Nej, det är inte inklippt på något sätt. Notera min långa, stiliga lillfingernagel. Iiihhh.. klipp bort nageln! http://img176.imageshack.us/img176/5756/noexpressioniq7.gif btw, Snygga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Bild från Barcelona: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Iiihhh.. klipp bort nageln! http://img176.imageshack.us/img176/5756/noexpressioniq7.gif btw, Snygga bilder Aldrig! Den och jag är ett! Tack. Blev nöjd med löv- bilden. Det verkligen sticker ut. Lovar, har inte lag på några effekter mer än ram, och jag har inte klippt in lövet. Har t o m fler bilder ur annan vinkel. Kan visa en... Den blev inte lika bra. http://img175.imageshack.us/img175/7324/oppnamig3ka4.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Blev nöjd med löv- bilden. Det verkligen sticker ut. Lovar, har inte lag på några effekter mer än ram, och jag har inte klippt in lövet. Har t o m fler bilder ur annan vinkel. Tror att det skulle vara krångligare att klista in ett löv än att bara ta ett från marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Tror att det skulle vara krångligare att klista in ett löv än att bara ta ett från marken Haha, det är inte det jag syftar på. Jag syftar på att det ser ut som om att lövet är inklippt i bilden. Men det kanske bara är jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Haha, det är inte det jag syftar på. Jag syftar på att det ser ut som om att lövet är inklippt i bilden. Men det kanske bara är jag? Om man kollar på skuggan så, men visst, ser lite inklippt ut... eller inte. Du är galen Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Haha, det är inte det jag syftar på. Jag syftar på att det ser ut som om att lövet är inklippt i bilden. Men det kanske bara är jag? Bilden var cool, hur kommer det sig att du sparar en nagel btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Bilden var cool, hur kommer det sig att du sparar en nagel btw? Jadu. Fick det från Ebeeto. Vill se hur lång den kan bli. Från början var det bägge, men jag bet av den högra. Tack, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jadu. Fick det från Ebeeto. Vill se hur lång den kan bli. Från början var det bägge, men jag bet av den högra. Tack, förresten. Hur länge tror du att du kommer att spara den då? frågar av ren nyfikenhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Hur länge tror du att du kommer att spara den då? frågar av ren nyfikenhet. Alltså, de kan inte bli längre än en viss gräns om man inte förstärker dem med nagellack och andra allt för kvinnliga saker. Och det tänker inte jag. Så den kommer antagligen inte bli mycket längre. Ontopic nu. ... Kan ta en bild på den imorgon. Redigerad 23 augusti, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Ontopic nu. ... Kan ta en bild på den imorgon. Jag ser fram emot den bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 http://img151.imageshack.us/img151/1278/0001160uj7.jpg Första Kusinen. http://img168.imageshack.us/img168/7834/0001162do8.jpg Andra Kusinen. Tagna av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Tog lite kort förut idag! Yay, jag har lärt mig Macro- Funktionen Inte någon bra närbild! Spindel! Edit:Vad tycks? Redigerad 25 augusti, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Riktigt najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Tog lite kort förut idag! Yay, jag har lärt mig Macro- Funktionen Inte någon bra närbild! Spindel! Edit:Vad tycks? Spindel bilden var nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Var på en flygshow i utanför Kristianstad idag.. Tog några bilder och filmade lite http://hem.bredband.net/b456549/flyg/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Tog lite kort förut idag! Yay, jag har lärt mig Macro- Funktionen Inte någon bra närbild! Spindel! Edit:Vad tycks? Fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Kallar du det för spindel? Riktigt fina bilder BTW, gillar den första mest Redigerad 30 augusti, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 Kallar du det för spindel? Riktigt fina bilder BTW, gillar den första mest Japp, det är ju en spindel på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 (redigerad) Lägger upp tre fina bilder på blommor en röd en rosa blomma Vaker blümen Knäppte dem i sommras hemma hos farmor Edit: btw, C&C plz Redigerad 1 september, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts