VaXXoR Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Tack så mkt De får du säkert. den är inställd på högsta kvalle, men så får de ju plats oxå Den här är tagen me samma mobil. I Lappland Kolla skrivbordstråden så finns de en till Jag tror vi har en myttoman ibland oss ? Ska vi ta honom grabbar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag tror vi har en myttoman ibland oss ? Ska vi ta honom grabbar ? Nej, han är ingen mytoman. Vi kanske borde ta dig. I örat. Med rörtång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Jag tror vi har en myttoman ibland oss ? Ska vi ta honom grabbar ? Man ser mycket väl på kvaliten att det är ett mobilfoto. Så isf är det du som är mytomanen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Haha fotot såg ju för fint ut för att vara mobil Men är det de så jag ber om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2006 Haha fotot såg ju för fint ut för att vara mobil Men är det de så jag ber om ursäkt Det är faktiskt en mobilkamera...funkade min usb-kabel så hade jag med kunnat lägga upp bilder tagna med samma telefonmodell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) En bild jag tog igår eftermiddag Maskros EDIT: Krångel med bilden, fixar ASAP EDIT2: Fixat Redigerad 2 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 En bild jag tog igår eftermiddag Maskros EDIT: Krångel med bilden, fixar ASAP EDIT2: Fixat Skitsnygg! Fokus ligger perfekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Tog denna i förmiddags. Nu när det är varmt, efter att ha regnat och varit mulet för många dagar =( Jaja i vilket fall som helst så tyckte jag själv den blev fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Stenar, typ. Kom gärna med kritik, helst konstruktiv sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Stenar, typ. Kom gärna med kritik, helst konstruktiv sådan. Kommer bara på beröm Skitsnyggt den rör mig till tårar=') Molnet på himlen gör bilden ännu bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Skitsnygg! Fokus ligger perfekt... Tack Tiger, snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 > ormbunkar < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 > ormbunkar < Riktigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2006 Riktigt nice Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Nåew sikken gölli kissekatt ^^ http://img127.imageshack.us/img127/7933/cimg52419sp.th.jpg Redigerad 4 juni, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Ursh, kameran ville inte alls ta bra bilder igår när jag följde med morsan ut med hunden. Macron tog skärpa på fel sak, de bilderna jag inte använde macro på blev helt suddiga, men här blev nog den mest lyckade bilden jag tog igår iallfall. http://img155.imageshack.us/img155/6296/rullerudolf4km.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Nåew sikken gölli kissekatt ^^ http://img127.imageshack.us/img127/7933/cimg52419sp.th.jpg Shit va ögonen glänste @Mr. dumbom: Ta inte illa upp nu men eran hund va inte direkt den vackraste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Tog en bild igår när jag var ute och lirade basket. Den är inte speciellt snygg och kvaliten är inte den bästa. Men tyckte molnen såg fina ut och ville testa ta en utomhusbild med mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Shit va ögonen glänste @Mr. dumbom: Ta inte illa upp nu men eran hund va inte direkt den vackraste Tyst på dig! Skitgullig jue! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Nåew sikken gölli kissekatt ^^ http://img127.imageshack.us/img127/7933/cimg52419sp.th.jpg Va ? Det är ju två katter på bilden ju.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts