VaXXoR Skrivet 12 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2006 En cool bild. Har bara mixtrat med färgen så det är svart vit och burken färgad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 En cool bild. Har bara mixtrat med färgen så det är svart vit och burken färgad. Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 En cool bild. Har bara mixtrat med färgen så det är svart vit och burken färgad. Fiiin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 En cool bild. Har bara mixtrat med färgen så det är svart vit och burken färgad. Väldigt snyggt må jag säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Här är den innan jag änvände photoshop och några andra. (Om ni undrar varför jag springer runt och tar kort på cola brukar, så är det till en bild uppgift i skolan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Hade tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 En cool bild. Har bara mixtrat med färgen så det är svart vit och burken färgad. Nice! Hade tråkigt Hahaha, riktigt nice. Lite suddigt men nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Omg, Idag såg jag ett livs levande spöke. Snabb som man är tar man ett kort. (VARNING: Känsliga tittarre, titta icke ) Det undliga var att spöket åkte sk8board. Kanske en död sk8 legend ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2006 Omg, Idag såg jag ett livs levande spöke. Snabb som man är tar man ett kort. (VARNING: Känsliga tittarre, titta icke ) Det undliga var att spöket åkte sk8board. Kanske en död sk8 legend ? Lång slutartid bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Tog ett kort idag men p.g.a den dåliga kvaliten på kortet så lät jag det vara svartvitt. Btw, någon kamera med super kvalite för ett billigt pris? NÅGON?! Hälst som man kan filma med också. http://img249.imageshack.us/img249/2317/laltv5zd.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Btw, någon kamera med super kvalite för ett billigt pris? NÅGON?! Helst som man kan stava med också. Dom flesta från dom stora märkena är bra. Kolla på pricerunner i din prisklass så hittar du nog något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Bara övning tyvärr, så fick ej chansen att ta på nån häftig eldsvåda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 http://img76.imageshack.us/img76/8210/im0000676hn.jpg Den här bilden tog jag i fjällen med min familj och Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 http://img76.imageshack.us/img76/8210/im0000676hn.jpg Den här bilden tog jag i fjällen med min familj och Siana. Ful Skojja. Den var liteliten men mycket fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Ful Skojja. Den var liteliten men mycket fin! Jag har gjort den mindre, jag har en som är fetstor, men jag tyckte det var dumt att ladda upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag har gjort den mindre, jag har en som är fetstor, men jag tyckte det var dumt att ladda upp den. Förmindska bara lite ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Förmindska bara lite ? När man ändå håller på kan man väl göra det ordentligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 När man ändå håller på kan man väl göra det ordentligt? Jajjemen! Där har vi en sann talare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) En bild tagen i Valletta, Malta EDIT: Dessa ettriga små stavfel Redigerad 24 maj, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 http://img487.imageshack.us/img487/363/im0000622dk.jpg En till söt bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts