Adrian G Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 (redigerad) THIS DAMN THREAD COULD USE A FEW MORE PICTURES. DAMN STRAIGHT Och snygga, tyckte väl om den första (quotar bilderna då de fastnade på sista inlägget på förra sidan.) Redigerad 25 september, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2010 (redigerad) bleh dubbel Redigerad 23 september, 2010 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 (redigerad) Redigerad 30 december, 2010 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2010 http://img522.imageshack.us/img522/2637/thumbsupn.gif Muy impresionante. Tackar, snygga bilder själv du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 29 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2010 Någon som kan rekommendera ett bra stativ till en sån här liknande kamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2010 Någon som kan rekommendera ett bra stativ till en sån här liknande kamera? Nästan alla kameror har ett litet skruvhål på undersidan som funkar med 99% av alla stativ. http://reviews.cnet.com/sc/21248725-2-440-top+bottom-4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Trodde att min gamla trotjänare till kompaktkamera var död men efter jag tog en hammare och skruvmejsel och bankade upp batterifacket så funkar den igen. Väldigt behändig om man är på stan, ser något fint och bara vill trycka av. Tog tre idag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Förmodligen inga intressanta nyheter, men jag lägger förmodligen ned med fotografering för gott. Det var kul så länge det varade, men mina kreativa juices har sinat helt och hållet. Kan inte ens jobba i photoshop längre, och min musa (musik, tankar, diverse annat) fungerar inte längre. Så varför sitta och försöka komma på något när man ändå bara blir arg? Aja, som sagt. Inget värt, ville bara confirma det för mig själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2010 Förmodligen inga intressanta nyheter, men jag lägger förmodligen ned med fotografering för gott. Det var kul så länge det varade, men mina kreativa juices har sinat helt och hållet. Kan inte ens jobba i photoshop längre, och min musa (musik, tankar, diverse annat) fungerar inte längre. Så varför sitta och försöka komma på något när man ändå bara blir arg? Aja, som sagt. Inget värt, ville bara confirma det för mig själv också. Behöver inte vara för alltid. Lägg det på hyllan så länge, en dag kanske både din kreativitet och lusten att fotografera vaknar till liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Lekte med mjölk och vatten igår. Kände mig lite noobig med iso-fläckarna men jaja, det var kul i alla fall. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Lekte med mjölk och vatten igår. Kände mig lite noobig med iso-fläckarna men jaja, det var kul i alla fall. Känns mer som ett äldre foto, och mer som dig dock! Simpelt, men snajs. Gillar verkligen att det bara är svart bakgrund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2010 Känns mer som ett äldre foto, och mer som dig dock! Simpelt, men snajs. Gillar verkligen att det bara är svart bakgrund. Heh, ja det är ju kanske sant. Hoppades dock på mer skärpa. Vi använde millimeterprecision när vi satte fokus. En bild av "setten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) Två bilder jag tog under tiden i lumpen. Redigerad 4 november, 2010 av Lajnux 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2010 (redigerad) Täyttä olutta? Kyllä! Tagen med en dålig 3.2 megapixel mobilkamera på ett Vällingby torg i skymning. Kan tilläggas att jag var berusad vid tillfället Redigerad 5 november, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2010 Togs i eftermiddags :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Några månader gammal bild men tycker den är riktigt, riktigt ball. Är nånting med hennes leende bara. Obs, enorm bild. http://tinyurl.com/2bxnuab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Yeah, testade att klippa ihop några bilder, har ännu inte lärt mig vad det kallas. Bortsett från lite skapra kanter och lite osynk med ljuset så tycker jag att den blev ganska bra för att vara min första! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 (redigerad) Några månader gammal bild men tycker den är riktigt, riktigt ball. Är nånting med hennes leende bara. Obs, enorm bild. http://tinyurl.com/2bxnuab Härlig bild! Fin ton Yeah, testade att klippa ihop några bilder, har ännu inte lärt mig vad det kallas. Bortsett från lite skapra kanter och lite osynk med ljuset så tycker jag att den blev ganska bra för att vara min första! Panorama kallas det. Tufft! Några vinterbilder tagna i jul: Redigerad 3 januari, 2011 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Snygga bilder Axel! Gillade speciellt den första Det var dock någonting med den som gjorde att den kändes lite för ljus. Testat att ändra nivåerna en liiiiten gnutta? Skulle nog se nice ut! Tog den här igår: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 (redigerad) redigerades lite snabbt i mobilen Redigerad 4 januari, 2011 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts