Mordos Skrivet 1 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2009 Min bror som skejt-hejt-hejtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Här försöker jag hänga minst ett par timmar varje helg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Här försöker jag hänga minst ett par timmar varje helg. Damn, jag klandrar dig inte - galen utsikt! Bildmässigt var den okej också; något ljusare hade inte skadat, och horisonten är någon grad sned. --- Lite diverse bilder från några dagar tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Här försöker jag hänga minst ett par timmar varje helg. HAHAHAHAH! Jag fick mig en Habbo-hotell reklam, innan jag såg att bilden laddades, och tänkte "Vad i helvete, har han slagit slint och är på Habbo nu?" @Axel, jag är kär i bilden längst till vänster. Skärpan, och skärpedjupet gör det helt magiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Blev lite sugen på att redigera några sommarbilder från 2008, här har ni resultaten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Blev lite sugen på att redigera några sommarbilder från 2008, här har ni resultaten! Den första var underbart vacker. Tvåan var finfin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 @Axel, jag är kär i bilden längst till vänster. Skärpan, och skärpedjupet gör det helt magiskt. Men aw, tack . Hur går ditt fotande, det har legat på is ett tag? Blev lite sugen på att redigera några sommarbilder från 2008, här har ni resultaten! Snyggt! Ser ut som att man inte ska se horisonten i tvåan, eller är det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Snyggt! Ser ut som att man inte ska se horisonten i tvåan, eller är det bara jag? Nej det är rätt tyckte att det skulle bli lite mer känsla i bilden om man fick bort horisonten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Men aw, tack . Hur går ditt fotande, det har legat på is ett tag? Snarare, det ligger på is fram tills jag får mig en inspirationskick. Jag ska dock ut och pröva mig på 50mm gluggen imorgon eller övermorgon, nu när det finns blommor att pröva gluggen på. Natur är tråkigt, blommor kan vara mer intressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 Snarare, det ligger på is fram tills jag får mig en inspirationskick. Jag ska dock ut och pröva mig på 50mm gluggen imorgon eller övermorgon, nu när det finns blommor att pröva gluggen på. Natur är tråkigt, blommor kan vara mer intressanta. Kom till city och fota med mig och Tobbe någon dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Kom till city och fota med mig och Tobbe någon dag! Det finns ju dock inte så mycket mer att fota där. D: Men, vi får se om jag får ihop det på mitt ack-så-fyllda-arbetslösa-schema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Regn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 En till på den lille rackaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2009 Regn! Gillar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Förlåt om jag stör bland de fina fotografierna, men har en liten fråga. Visste inte riktigt, o ville inte heller (om jag skulle) starta ny tråd. Nåväl, en liten snabb o kort fråga; om jag ska få en kamera + lite tillbehör, Canon Eos 1000D + två objektiv, 18-55mm + 55-200mm alá Media Markt 5000:- (ungefär..) Är det värt pengarna att lägga lite själv eller eventuellt få kanske, En Eos 450D med ett objektiv (18-55) för 7000:- @ t.ex NetOnNet? Brukområdet är väl fotografier och redigering i photoshop. Fråga om det är ngt mer ni vill veta för att kunna ge ett bra svar. Grundfårgan är väl dock om det är värt pengarna, eller om det är bätte att lägga de pengarna på ngt annat, som planerat t.ex ett vidvinkelsobjektiv. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Förlåt om jag stör bland de fina fotografierna, men har en liten fråga. Visste inte riktigt, o ville inte heller (om jag skulle) starta ny tråd. Nåväl, en liten snabb o kort fråga; om jag ska få en kamera + lite tillbehör, Canon Eos 1000D + två objektiv, 18-55mm + 55-200mm alá Media Markt 5000:- (ungefär..) Är det värt pengarna att lägga lite själv eller eventuellt få kanske, En Eos 450D med ett objektiv (18-55) för 7000:- @ t.ex NetOnNet? Brukområdet är väl fotografier och redigering i photoshop. Fråga om det är ngt mer ni vill veta för att kunna ge ett bra svar. Grundfårgan är väl dock om det är värt pengarna, eller om det är bätte att lägga de pengarna på ngt annat, som planerat t.ex ett vidvinkelsobjektiv. Tack på förhand Gå och känn lite på kamerorna och köp den du tycker ligger bäst i handen i förhållande till pris du är villig att betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2009 Gå och känn lite på kamerorna och köp den du tycker ligger bäst i handen i förhållande till pris du är villig att betala. Sant, men kamerorna är ju ganska lika i chassit? skalet? det är ju mer skillnad på insidan.. Men ptja, kanske är det enda rätta, 450D är ju väldigt lite tyngre, har ltie fler fokuspunkter och lite fler pixlar, och lite annat smått, är ju ganska ny i det hela så är det värt det? Den som orkar kan gå in & Jämföra kamerorna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) More to come! Redigerad 17 juni, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 (redigerad) Ibland går stilen till överdrift, men jag har fascinerats av hans stil i några dagar nu sedan jag letade upp honom. Gary Isaacs Redigerad 27 juni, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts