Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Som sagt, synd på bilen.. Annnars underbar bild.

Hur reagerar folk när du fotar så nära? (Antar att du inte frågar innan du fotar)

Jag försöker undvika att de märker det alls :P

Fotar från höften med hyfsat mycket vidvinkel så att man kan sikta kameran åt "fel håll".

Och dessutom oändlig fokus (hyperfokal) som gör att jag inte behöver stanna upp och fokusera.

De flesta märker inte att jag knäpper av bilder, en del hajjar till när de hör slutaren, men då är det för sent :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker undvika att de märker det alls :P

Fotar från höften med hyfsat mycket vidvinkel så att man kan sikta kameran åt "fel håll".

Och dessutom oändlig fokus (hyperfokal) som gör att jag inte behöver stanna upp och fokusera.

De flesta märker inte att jag knäpper av bilder, en del hajjar till när de hör slutaren, men då är det för sent :mf_doof:

Hehe, okej.

Får också ta och göra ett försök.

Anyhow, sköna bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som saknar April?

Fina bilder ifrån en skogspromenad med antepanteboy :mf_doof:

Översiktsbild ifrån berget.

Vackert.

Själevad.

Antepante.

Hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner att jag måste bibehålla min förstaplats i antal inlägg i den här tråden!

Den första bilden är verkligen helfet! :P Tagen i alldeles rätt tillfälle. :) (För den är väl inte arrangerad?)

De flesta märker inte att jag knäpper av bilder, en del hajjar till när de hör slutaren, men då är det för sent :D

Hahaha. :( Gillar tredje bilden i senaste inlägget förresten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den första bilden är verkligen helfet! >_< Tagen i alldeles rätt tillfälle. :rolleyes: (För den är väl inte arrangerad?)

Oh, tackar! Nejrå, inte arrangerad på något sätt. Den är tagen på en releasefest där jag intervjuade två snubbar och skrev ett reportage om en bok - Sigtunascenen - om skejt- och punklivet i Sigtuna på åttiotalet. Hardcorebandet Franklin Lakes spelade.

Och Kalle, du är duktig! Första var riktigt stämningsfull

Länk till kommentar
Dela på andra sidor