KalleR Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Min nya älskling: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 http://pici.se/pictures/GICmBaCtO.jpg Andra var bra, första var magisk Var är den tagen? Min nya älskling: Åh, grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Just jävla snyggt. Min skol-laptop dog idag. Förlorade över 3,7gb foton, vilket vissa av dem tillhörde projektarbetet. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Andra var bra, första var magisk Var är den tagen? Åh, grattis Åh, tack så mycket ;D Den är tagen vid sommarstugan, när vi höststädade å hade tänd ett bål^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Testade att fotografera det jag älskar mest av allt... rymden. http://pici.se/pictures/hytrKpmlB.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 (redigerad) Testade att fotografera det jag älskar mest av allt... rymden. Blev ju riktigt bra, inte så mycket isofläckar å skit, eller kanske men de smälter iaf in. Hur lång slutartid? Redigerad 22 oktober, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Blev ju riktigt bra, inte så mycket isofläckar å skit, eller kanske men de smälter iaf in. Hur lång slutartid? I dunno. http://pici.se/pictures/vZDrsUBcH.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 (redigerad) I dunno. 30 sekunder antar jag. Om det var minuter borde du ha märkt det. Ajabaja med auto ISO när du fotar sådana grejer. Redigerad 22 oktober, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 30 sekunder antar jag. Om det var minuter borde du ha märkt det. Ajabaja med auto ISO när du fotar sådana grejer. Perhaps. Fast det ser ut som att det är ett litet o. Men anyhoo så är det inte Auto ISO för den är inställd på HI 1. Det där är vitbalansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Perhaps. Fast det ser ut som att det är ett litet o. Men anyhoo så är det inte Auto ISO för den är inställd på HI 1. Det där är vitbalansen. Awrite, not a Nikon boy myself. HI 1 är ju inte direkt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Kompis fotade till tråkig fotouppgift och jag fotade Kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Just jävla snyggt. Min skol-laptop dog idag. Förlorade över 3,7gb foton, vilket vissa av dem tillhörde projektarbetet. :/ Du vet att data sparas på en hårddisk va? Förhoppningsvis kan du koppla in den till en annan lappy och dra över bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Du vet att data sparas på en hårddisk va? Förhoppningsvis kan du koppla in den till en annan lappy och dra över bilderna. Det var just hårddisken som gick kapput. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Testade att fotografera det jag älskar mest av allt... rymden. Rolig ide. Men sänk för allt i världen ISOn nästa gång Brusbrusbrusbrusbrus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Rolig ide. Men sänk för allt i världen ISOn nästa gång Brusbrusbrusbrusbrus Råger det. Ska nog gå ut en stund i kväll och försöka igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Testade att fotografera det jag älskar mest av allt... rymden. http://pici.se/pictures/hytrKpmlB.jpg Gjorde några sånna bilder för ett tag sen.. får försöka igen ikväll om de är stjäääärnklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Känner att jag måste bibehålla min förstaplats i antal inlägg i den här tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Jag gillar gatufoto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Jag gillar gatufoto. Skulle gärna sett en bild där du fokuserar mer på de som jobbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Skulle gärna sett en bild där du fokuserar mer på de som jobbar. Bilden togs i all hast, gåendes, i hyperfokal-läge, ingen tid att fokusera på något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts