Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Du får riktigt sköna färger på bilderna.

Tackar.

Tänkte uppdatera återigen. Jag är ungefär den enda som använder den här tråden nu, men ändå. Ni får stå ut med mitt spammande.

Ny redigeringsstil och stora bilder den här gången.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har koll på om det finns något program som konverterar från RAW till jpeg automatiskt?

Har runt 300 bilder från en MC-dag och folk vill gärna se det mesta därifrån medans jag bara hade tänkt plocka ur det som blev bäst och slänga resten, så jag fotade i RAW. Ingen vidare lust att göra det manuellt med allihopa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har koll på om det finns något program som konverterar från RAW till jpeg automatiskt?

Har runt 300 bilder från en MC-dag och folk vill gärna se det mesta därifrån medans jag bara hade tänkt plocka ur det som blev bäst och slänga resten, så jag fotade i RAW. Ingen vidare lust att göra det manuellt med allihopa.

RAW to .jpeg converter?

http://www.reasoft.com/rea-raw-convert.shtml

Inte supersvårt att googla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mordos

Jag skulle gärna vilja se dina bilder från Falun.

Bor ju trots allt där^^

Oh, jag och min kvinnliga vän satt mest på en parkbänk utanför American Takeaway stället, vid Myrorna. Så det blev inte mycket fotande omkring innuti stan, men får jag min stationära dator att sluta att få bluescreens så lägger jag upp dem också. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor