Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Då var det dags för mig också då :naughty:

Har velat ha en system kamera länge nu, and finally.

Beställde detta packetet idag från cyberphoto.se Nikon D60 hus + AF-S VR DX 18-55/3,5-5,6G ED Fick av någon anledning inte fram länken :S

Men detta ingår:

Nikon D60 hus + AF-S VR DX 18-55/3,5-5,6G ED

SanDisk SecureDigital 2GB Ultra II, 9-10MB/s (60x hastighet)

Dörr UV 52mm Digital High Grade

CyberPhoto Linsrengöringsduk i Microfiber

Soligor Zoomväska Classic Line Modell M

Så får väl kameran förhoppningsvis nästa vecka :) Can't wait :D Huvudorsak att jag köpte den nu är att vi snart ska till Prag och då vill jag ha en ordentlig kamera, eftersom jag velat ha den länge.

Hoppas bara jag vänjer mig snabbt vid att inte ha Live-view, nu har man ju kört med det i 3 år och ja, men det ska väl gå bra :)

Någon som kör med D60 här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla var otroliga (ingen ovanlighet när det gäller dig iofs, men ändå ;) ) men dessa var mina favoriter :>

Har ingen motivering eller så, det var helt enkelt dessa som attraherade mig :P

Oh, missade det där - Sjukt mycket tack! :confused:

Även jag har börjat lite med fotografering, var ute en runda innan.

Tips och konstruktiv kritik uppskattas.

Imponerande! Gillar det verkligen. Som någon sade; bra motiv, och skön känsla i alla bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpostar, på samma dag. Sicken busunge jag är. Var och rastade hunden/fotade idag. Så såg jag det här. Enda bilden av 96 som blev bra. :/ Jag ogillar Jämtland just nu, fotografiskt-sett.

Oj, cool, jag gillar den! Enda jag stör mig på (som iofs inte har med fotot att göra) är övre vänstra hörnet, som inte är så runt. Vad har du för glugg, förresten? Skärpedjupet är jättebra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, cool, jag gillar den! Enda jag stör mig på (som iofs inte har med fotot att göra) är övre vänstra hörnet, som inte är så runt. Vad har du för glugg, förresten? Skärpedjupet är jättebra.

Oh, det hörnet blev bara konstigt. Förmodligen min idiot-laptop som fuckade något som vanligt. Och vad menar du med glugg, om du nu menar objektiv (shooting in the dark here!) så är det D40 standard. 18-55.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skön bild, jag antar att den är till skolprojektet?

Off-topic:

Varje gång jag läser en post av Mordos tror jag först att det är Lajnux som skrivit. Hade han liknande avatar/signatur förut?

Delvist, jag hade inte tänkt använda den, men efter jag redigerade ändrade jag mig. Ska nog använda den ändå.

Och yes, han hade också en stormtrooper avatar förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor