Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Nu har jag suttit och tänkt här på vad jag ska göra med pengarna jag får ut av sommarjobbet.

Och ja, svaret vad det blev för något förstår ni ju eftersom att jag postar i den här tråden. :)

Pengarna jag får efter sommarjobbet är ungefär 6600 kr.

Har kollat lite på en Nikon D40, men jag är ju inte så himla inne i det här med kameror. confused0006_853228_1.gif

Är Nikon D40 ett bra val eller finns det någon bättre kamera än den för dom pengarna jag får? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag suttit och tänkt här på vad jag ska göra med pengarna jag får ut av sommarjobbet.

Och ja, svaret vad det blev för något förstår ni ju eftersom att jag postar i den här tråden. :)

Pengarna jag får efter sommarjobbet är ungefär 6600 kr.

Har kollat lite på en Nikon D40, men jag är ju inte så himla inne i det här med kameror. confused0006_853228_1.gif

Är Nikon D40 ett bra val eller finns det någon bättre kamera än den för dom pengarna jag får? :)

Personligen hade jag inte valt D40 då den saknar inbyggd autofokusmotor. Istället sitter motorn i objektivet vilket gör att du blir väldigt begrensad när/om du ska köpa nytt objektiv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor