Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Plus moms blir det 7990? Nu är ju jag ingen hejare på matte, men är inte det ~2000kr billigare än vad en D80 brukar kosta?

Jorå, men priserna sjunker. Särskilt eftersom D700 precis utannonserades, då brukar tidigare modeller sjunka rätt mycket. Men D80 är en väldigt bra kamera, och priset är också bra. Sedan är ~10000-kronorspriset du talade om med ett annat objektiv, 18-135/3,5-5,6. Som ioförsig också är rätt billig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hållt på med fotografering alltför länge, men här är några av mina favoriter:

Ursäkta jättefula "copyright-texter" :confused:

Vad kan man göra bättre?

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick äntligen chansen att pröva på min mor och fars D40. Även om jag säger att den är min. Lite experiment foton som är minimalt redigerade, bara lite starkare färger och mörkare kanter. Och lite skärpa. (BDB storlek btw. Typ.) Hoppas ni inte lynchar mig för direkt länkade bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick äntligen chansen att pröva på min mor och fars D40. Även om jag säger att den är min. Lite experiment foton som är minimalt redigerade, bara lite starkare färger och mörkare kanter. Och lite skärpa. (BDB storlek btw. Typ.) Hoppas ni inte lynchar mig för direkt länkade bilder.

I like it alot. :shifty::naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor