Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Ska dra till skottland en veckan, Edingburgh, kan nog få nån bra bild.

Ett tips är att inte säga sånt i förvåg, då hade du kunnat komma hit om en vecka och typ *pataazz*, lägga upp en massa sjyssta bilder på får, rödhåriga skottar i kilt som spelar säckpipa och sånt, och förbluffa oss alla. Om du inte fick några bra bilder är det också lugnt, då du inte har några förväntningar på dig om att du måste ta coola bilder. Ser fram emot att se resultatet, dock, har alltid velat åka dit!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ett tips är att inte säga sånt i förvåg, då hade du kunnat komma hit om en vecka och typ *pataazz*, lägga upp en massa sjyssta bilder på får, rödhåriga skottar i kilt som spelar säckpipa och sånt, och förbluffa oss alla. Om du inte fick några bra bilder är det också lugnt, då du inte har några förväntningar på dig om att du måste ta coola bilder. Ser fram emot att se resultatet, dock, har alltid velat åka dit!

Haha, sant finns inget bättre än att prestera på internet :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är inte jag som fotade eller redigerade denna bilden. men det är jag som är på bilden. denna bilden är nog ett par månader gammal nu. men den var med i Thrasher som en liten sidobild utan betydelse. jag är rätt stolt över det. ialf. jag gör en switch 360 flip över ett betong block :unsure:

Varför tvivlar jag så mycket? :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor