Boomer Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Boomer goes CoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/bveg5bamkiho.jpg Boomer goes CoD. Du kanske möjligtvis kunde hittat någon snyggare plats att ta kortet på, men det var verkligen snyggt ändå. Precis i mitten och allt. Edit: Jag glömmer fortfarande att ta bort img-taggen. Redigerad 10 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Boomer goes CoD. Sådär. http://img166.imageshack.us/img166/1865/boomercodzg2.png Jag vet att det finns småfel men... shhhh.. Redigerad 10 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 (redigerad) Jag vet att det finns småfel men... shhhh.. Har du ingen syrra eller något du kan sikta på? Redigerad 10 maj, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Har du ingen syrra eller något du kan sikta på? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Ska dra till skottland en veckan, Edingburgh, kan nog få nån bra bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Ska dra till skottland en veckan, Edingburgh, kan nog få nån bra bild. Ett tips är att inte säga sånt i förvåg, då hade du kunnat komma hit om en vecka och typ *pataazz*, lägga upp en massa sjyssta bilder på får, rödhåriga skottar i kilt som spelar säckpipa och sånt, och förbluffa oss alla. Om du inte fick några bra bilder är det också lugnt, då du inte har några förväntningar på dig om att du måste ta coola bilder. Ser fram emot att se resultatet, dock, har alltid velat åka dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Ett tips är att inte säga sånt i förvåg, då hade du kunnat komma hit om en vecka och typ *pataazz*, lägga upp en massa sjyssta bilder på får, rödhåriga skottar i kilt som spelar säckpipa och sånt, och förbluffa oss alla. Om du inte fick några bra bilder är det också lugnt, då du inte har några förväntningar på dig om att du måste ta coola bilder. Ser fram emot att se resultatet, dock, har alltid velat åka dit! Haha, sant finns inget bättre än att prestera på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 skottar i kilt som spelar säckpipa http://data.fuskbugg.se/skalman01/skott.jpg Denna skotte var dock lite felplacerad. Tog bilden i Amsterdam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Sådär. Jag vet att det finns småfel men... shhhh.. Haha! Du är för söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 Va? För att göra bilden coolare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2008 För att göra bilden coolare Nu var det visserligen jag som tog bilden. Men visst, jag kan sikta på min bror din sadistiska pojkvasker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jag har en bild, som jag laddar upp för att jag har tråkigt. Usch jag känner mig oaktiv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) http://img118.imageshack.us/img118/3052/dsc04280tw5.jpg Redigerad 11 maj, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/n49vqpe2kd4v.png Det var ju inte den bästa bilden direkt, med omgivning och sådant. Men fin skärpa iaf. Och Merkky lade upp en grymt fin bild! Redigerad 11 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 (redigerad) Kryp! Kryp! Och tack Viktor. Redigerad 11 maj, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Jag har en bild, som jag laddar upp för att jag har tråkigt. Usch jag känner mig oaktiv.. Absolutley stunning!!! Riktigt fin bild Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 det är inte jag som fotade eller redigerade denna bilden. men det är jag som är på bilden. denna bilden är nog ett par månader gammal nu. men den var med i Thrasher som en liten sidobild utan betydelse. jag är rätt stolt över det. ialf. jag gör en switch 360 flip över ett betong block Varför tvivlar jag så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2008 Tre bilder från i veckan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts