antepanteboy Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Tog denna bild under St.eriksbron (stockholm) Blev ganska nöjd faktiskt. Och här är en bild på en BMW! Daaaaaaamn Riktigt proffsiga båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Daaaaaaamn Riktigt proffsiga båda två Proffsiga och proffsiga. Bilden på bilen är ju ganska lätt att fixa till, men kul att du gillar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Hur gör man så att bilderna blir HDR? Plus en annan fråga, finns det något enkelt program som kan göra ramar till bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Plus en annan fråga, finns det något enkelt program som kan göra ramar till bilder? Photoshop...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Hur gör man så att bilderna blir HDR? Plus en annan fråga, finns det något enkelt program som kan göra ramar till bilder? HDR bilderna gör du lättast i Photomatix Pro 3 enligt mig, mycket enkelt, går rätt fort och enkelt att lära sig. Ramar gör man jätte enkelt i Photoshop elements 6, tror 5:an också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 http://pici.se/pictures/gnFtDOAHd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 http://pici.se/pictures/gnFtDOAHd.jpg Hur gör du gör att få till missfärgningen? En gradient med låg opacitet och Blendning mode på Colour eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Hur gör du gör att få till missfärgningen? En gradient med låg opacitet och Blendning mode på Colour eller? Jag tror han använde Color Balance. Finns ju massor av tutorials på sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Tagen med mobilkamera, blev rätt nöjd. http://img387.imageshack.us/img387/1364/tobbzhm8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 HDR bilderna gör du lättast i Photomatix Pro 3 enligt mig, mycket enkelt, går rätt fort och enkelt att lära sig. Ramar gör man jätte enkelt i Photoshop elements 6, tror 5:an också. Oke, får väll skaffa det då. Tack för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Var ute och fotade lite. Blev la sådär. Väldigt vacker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Orkar inte skapa ny tråd så jag frågar här. Ska köpa en videokamera. Nån som har ett tips på en bra för runt 2500-3500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2008 Väldigt vacker! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Lite bilder från Italien, här senast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Du är helt enkelt bäst alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Du är helt enkelt bäst alex Tack. Axel, heter han. Och han är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 angryalex låter bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 Lite bilder från Italien, här senast! Har du gjort någonting med bild nr 2?? För jag kan verkligen inte se om det bara vart riktigt grymma skuggor eller om det är nånting ändrat antingen i kameran eller PS:at... Snygga bilder som fan btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2008 det är inte jag som fotade eller redigerade denna bilden. men det är jag som är på bilden. denna bilden är nog ett par månader gammal nu. men den var med i Thrasher som en liten sidobild utan betydelse. jag är rätt stolt över det. ialf. jag gör en switch 360 flip över ett betong block Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts