RavenE Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 http://pixdaus.com/pics/KyLJHnUBvUkKUq2TcY.jpg Daaamn. Glasklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 *skitsnygg bild* Hur mycket PS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 http://pixdaus.com/pics/KyLJHnUBvUkKUq2TcY.jpg Ser ut som en render i mina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ni som gör era HDR bilder i CS3, var börjar man såkallat med dom bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ser ut som en render i mina ögon Hittade den på nån random fotografisida vid Stumble, så det är inte omöjligt. M.a.o: skyll inte på mig om det inte är äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Du får gärna ange källa när du postar någon annans foto, men fin var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 like, naaw fjällräv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 like, naaw fjällräv fejk.. Men snygg ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 fejk.. Men snygg ändå. fejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 fejk? Jaa, alla ser väl att hunden är av plast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 Jaa, alla ser väl att hunden är av plast. fjällräv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2008 fjällräv! Plasträv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 (redigerad) Har försökt pilla lite med HDR, blev väääldigt intresserad och börjar se ljus i det hela. Några bilder som... jag blev nöjd med En kyrka, riktade in mig på dörren. Gillar träden och färgerna i denna bilden: Tog några bilder för att testa med, här har vi köket. Väldigt mycket brus I know, Men förutom det så är jag rätt nöjd med det andra. , men denna var tänkt som test. Typ den första som jag "lyckades" med: Hela kyrkan från sidan, Gillar den sådär: Tar tacksamt emot kritik bra som dålig, tips o råd är varmt välkommna då jag är NEWBIE på detta Edit, Slänger upp en till jag gjorde precis, höjde och sänkte exponeringen i CS3: Turning Torso i Malmö. Redigerad 13 april, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Bilderna ser verkligen skumma ut, typ bf 1942 grafik, väldigt orginellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Bilderna ser verkligen skumma ut, typ bf 1942 grafik, väldigt orginellt. Yeah maybe, men that's how I like them Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 väldigt orginellt. Men inte snyggt IMO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Nå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2008 Men inte snyggt IMO. Verkligen inte, tycker jag, imo tbh. Nå? Skulle gärna slippa att se "steget" innan dörren. Annars var det fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2008 (redigerad) Jag provlekte lite med CS3 igår. Måste säga att själva redigeringen kändes mycket mjukare än i CS2. Redigerad 16 april, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Tog denna bild under St.eriksbron (stockholm) Blev ganska nöjd faktiskt. Och här är en bild på en BMW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts