Tweak Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Det jag är mest intresserad av är hur han fick så många människor att ställa upp på det där. Tror jag ska ta och fråga honom faktiskt. Hehe. I min fotoklass var vi bara 6 stycken som ställde upp på nakenfoton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Hehe. I min fotoklass var vi bara 6 stycken som ställde upp på nakenfoton. Pics or it didn't happen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag är med naken i skolkatalogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Jag är med naken i skolkatalogen Pics or it didn't happen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Tror jag ska ta och fråga honom faktiskt. Pics or it didn't happen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Jag duschar naken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2008 Det jag är mest intresserad av är hur han fick så många människor att ställa upp på det där. Tror jag ska ta och fråga honom faktiskt. Är man en seriös fotograf så har man antingen modeller eller folk som bara är glada att ta del av konsten, hur konstig den än må vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Var ute och fotade lite. Blev la sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Har börjat leka lite med HDR. Är inte riktigt där än kanske, men det är kul! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/img542/IMG_5277_8_9_tonemappedsmall.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2008 Har börjat leka lite med HDR. Är inte riktigt där än kanske, men det är kul! Den första var ju hur grym som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Den första var ju hur grym som helst! Håller med, riktigt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 (redigerad) flygplanet va sjukt snyggt! lika med den första nor_Adde tog riktigt snygg men det känns som man sett det förut, och den är väl lite photoshopad ? Redigerad 6 april, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Tack så mycket Kul att det uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 flygplanet va sjukt snyggt! lika med den första nor_Adde tog riktigt snygg men det känns som man sett det förut, och den är väl lite photoshopad ? Ja, jag vet. Det känns ganska vanlig. Jupp, det är den. Lekte lite i Camera Raw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Vilka program rekommenderar ni när man ska göra HDR bilder, är det photoshop cs3 (eller vad det heter) som är det man ska satsa på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 (redigerad) Vilka program rekommenderar ni när man ska göra HDR bilder, är det photoshop cs3 (eller vad det heter) som är det man ska satsa på då? Jag använder cs2, men det är mest fram tills min nya dator anländer. Dom nyare photoshop programmen är väl bäst, om man inte använder nåt automatiskt. Edit: Slänger upp en bild, som jag hittade på skolan. Kan se lite konstig ut, stressredigering. Nu ska jag äta. Redigerad 8 april, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Funkar det med photoshop CS? har försökt hitta en bra guide men hittar ingen som jag kan gå efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Funkar det med photoshop CS? har försökt hitta en bra guide men hittar ingen som jag kan gå efter Har aldrig försökt i CS. Men, det borde ju gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 http://pixdaus.com/pics/KyLJHnUBvUkKUq2TcY.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 http://pixdaus.com/pics/KyLJHnUBvUkKUq2TcY.jpg *tappa hakan smiley* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts