Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Tog lite bilder igår/idag beror på när dagen börjar för vissa iaf den 23:e Mars såklart.

Mini påsklilja:

gdwt0rtutpuj.jpg

Wilma och hennes boll:

1z2dljt4hnlt.jpg

Vårhoppen:

poufznt3nttj.jpg

3u9i0nh4mqj5.jpg

4493oboat3v7.jpg

p1be4wrsgdf5.jpg

Fönster på ett övergivet hus:

twaoprelepwb.jpg

Andledningen till att det blev fyra hoppbilder är att jag tänkte även höra vilken som är bäst enligt er :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit ute och fotat som jag inte varit på jättelänge. Trevligt vårväder och jag gillar verkligen dom här tre bilderna. Otroligt fina imo, men samtidigt är jag bara nybörjare så jag kanske överreagerar. Vet inte vad ni tycker dock. Gillar den sista väldigt mycket. Klicka på bilderna för större varianter. Klicka en gång till inne på beffo för ännu större (bättre).

9pv0b95oyjwy.jpg

87wa5po4gikz.jpg

hm59h81v1iiq.jpg

3ftttrh5bc4i.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har varit ute och fotat som jag inte varit på jättelänge. Trevligt vårväder och jag gillar verkligen dom här tre bilderna. Otroligt fina imo, men samtidigt är jag bara nybörjare så jag kanske överreagerar. Vet inte vad ni tycker dock. Gillar den sista väldigt mycket. Klicka på bilderna för större varianter. Klicka en gång till inne på beffo för ännu större (bättre).

Första och sista gillar jag skarpt!

--

Fotade flygplan idag:

f27yvf1wndt2.jpg

That's a hell of a bakdel:

h9jcmjjswv3m.jpg

ufsvizqhutni.jpg

29attovjg381.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag själv hade skurit bort kvistarna som sticker fram lite till höger på den andra bilden, då de är så få att det bara stör, imo.

Och just jag är inget fan utav den lila effekten på sista bilden, annars var det rätt fina bilder.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag själv hade skurit bort kvistarna som sticker fram lite till höger på den andra bilden, då de är så få att det bara stör, imo.

Och just jag är inget fan utav den lila effekten på sista bilden, annars var det rätt fina bilder.

Jag har inte editerat dom någonting. Har inte ens PS installerat. Men du/ngn annan får gärna göra dom finare/bättre i något bildbehandlingsprogram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte att alla var fina, dina gräsbilder påminner mig on några egna:

wqen247sbm85.jpg

4i1vlmbfhzkt.jpg

1wasakra10ky.jpg

4s1uk10d4aqy.jpg

Tagna sommaren 07... Sommar <3 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor