iweX Skrivet 15 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2008 Snyggt med datumstämpel. Javisst, Har haft den på mobilen ett tag, Och jag har nu tagit bort datumstämpeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Började min vårbilds samling för 08 idag, här kommer lite bilder: Första fjärilen jag fotat ever, också den första jag sett detta året: SkiteLars, han heter så Min mosters katt.: En prästkrage: Regnbågen visade sig, den första jag fotat, dock var den inte så jätte synlig: En snödroppe, och solnedgång. Någon slags tistlar: Min kusins "projekt": Så det var några av dom jag tog idag Så skönt att våren är kommen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Så det var några av dom jag tog idag Så skönt att våren är kommen. Det är sådana bilder som får en att längta till våren. Fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 Det är sådana bilder som får en att längta till våren. Fina! Tack så mycket, uppskattas! Ja idag var det väldigt mycket vårkänsla, lite värme, blommorna, en fjäril. Såg första humlan Sen kom det lite duggregn och en regnbåge, najsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) Tack så mycket, uppskattas! Ja idag var det väldigt mycket vårkänsla, lite värme, blommorna, en fjäril. Såg första humlan Sen kom det lite duggregn och en regnbåge, najsigt Du lär bo rätt långt ner i vårt avlånga land, eller hur? Här i Norrland har vi, bitvis, 30 centimeter snö och bajs kvar på backen. Redigerad 16 mars, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Du lär bo rätt långt ner i vårt avlånga land, eller hur? Här i Norrland har vi, bitvis, 30 centimeter snö och bajs kvar på backen. Jo det kan man ju lätt påstå, längst ner i Skåne i söta Trelleborg, ha. Men klart, skåne är ju vackert och helt enkelt bäst haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/30bsyi0gu8p3.png Jävligt cool bild, men till nästa gång får du gärna göra bilden mindre så man slipper vänta 10 minuter på att den skall förminskas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 (redigerad) Jävligt cool bild, men till nästa gång får du gärna göra bilden mindre så man slipper vänta 10 minuter på att den skall förminskas. Hmm, jag har haft den i en flik i typ 10 minuter nu, den är fortfarande stor för mig? edit: jaha, nu blev den liten bara för det snygg! Redigerad 17 mars, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2008 Jävligt cool bild, men till nästa gång får du gärna göra bilden mindre så man slipper vänta 10 minuter på att den skall förminskas.Jo, jag vet. Hade inte lust att ladda upp den en gång till. Tack. Hmm, jag har haft den i en flik i typ 10 minuter nu, den är fortfarande stor för mig? edit: jaha, nu blev den liten bara för det snygg! Haha, förlåt. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 http://pici.se/pictures/oUiGQbiAu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Hittade en bunt foton som syrran tagit. Tyckte denna var nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Syrran av syrran. Skitkvalle, check. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Första fjärilen jag fotat ever, också den första jag sett detta året: Vi biologer gör andra saker med fjärilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Snygg bild pc, vart är den tagen? Italien ? Redigerad 19 mars, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Snygg bild pc, vart är den tagen? Italien ? Jag trodde först det var en av mina Barcelona-bilder men sen fattade jag att det var i Rom.. så ja, det är Italien. Fan vad färgerna var knasiga på den här datorn, såg skitbra ut på laptopen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 (redigerad) Vi biologer gör andra saker med fjärilar... Noooo, evil people. Redigerad 19 mars, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 (redigerad) Noooo, evil people. Och det bästa var att nätfjärilen uppe i mitten satte sig på min hand på samma sätt som din fjäril, men istället för att ta fram en kamera tog jag fram spritburken och sövde den Hittade dessa bilder från sommaren -05. Bakåtvolt ftw!: Redigerad 20 mars, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Och det bästa var att nätfjärilen uppe i mitten satte sig på min hand på samma sätt som din fjäril, men istället för att ta fram en kamera tog jag fram spritburken och sövde den Hittade dessa bilder från sommaren -05. Bakåtvolt ftw!: Can't belive it Men det var najsiga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Yees, grym bild där spammis men tja.. den var ganska stor... P-Cs bild, det där huset påminner mig om javeheterhan? sonny i vice city (han som bor i det stoooora mansionet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts