Merkky Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Finfina. Speciellt första, tredje, fjärde och femte. Dock irriterande med smutsen under naglarna på bild #3. Tell you what, jag brydde mig inte riktigt om det... Mer impulskort i sjukdomen under morgonpuffen. Men tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Finfina. Speciellt första, tredje, fjärde och femte. Dock irriterande med smutsen under naglarna på bild #3. Tvärtom så tyckte jag bara att smutsen under naglarna förbättrade bilden en smula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Skulle du kunna posta bilder uppladdade på andra ställen, Merkky? För det är väl fler än jag som inte kan se bilderna, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Skulle du kunna posta bilder uppladdade på andra ställen, Merkky? För det är väl fler än jag som inte kan se bilderna, eller? Jag ser dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 (redigerad) jag kan inte heller se dem Redigerad 14 februari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 (redigerad) Man ser dem bara om man är inloggad på Bilddagboken. Jag ogillar att många bara antar att alla har Bilddagboken. Jag kapar bilderna så att alla kan se, mohahaha. Observera! Merkkys bilder nedan: Redigerad 14 februari, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Skulle du kunna posta bilder uppladdade på andra ställen, Merkky? För det är väl fler än jag som inte kan se bilderna, eller? Men jag satt här på skolan och bara hade tråkigt, så jag tänkte att jag skulle ladda upp dom. Annars skulle jag såklart ladda upp dom på beffo, men hade inte orginalen med mig... Jag ursäktar, jag ska sluta vara lat och ladda upp bilder hemifrån nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Fina bilder, Merrky! Gillade speciellt den med cigaretten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 (redigerad) Ser gärna den i 1280x1024 om det går bra? Redigerad 16 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 Ser gärna den i 1280x1024 om det går bra? 'Kejrå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 2an å 3an va fina, 3an är brutalt snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2008 2an å 3an va fina, 3an är brutalt snygg. Med betoning på brutalt, nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Kom nyss hem från ett skidläger i Tänndalen. Vi hade grymt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Kom nyss hem från ett skidläger i Tänndalen. Vi hade grymt roligt! http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/w9d4ah0biek5.jpg Gillas! Hela bilden ger intrycket av ödslighet. Flera mil till närmaste granne. Lite som i norraste Norrland. Thumb up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Jag blev födelsedagsfirad idag i förskott. Fick mest pengar, förutom 24 plektrum och en kavaj, så jag tog ett kort på mina dollars. Jag blev rätt nöjd med kortet, faktiskt (amatörfotograf ftw). http://img229.imageshack.us/img229/1073/s73f1975gq9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Blandade bilder: Och ett försök till en, enligt mig, rätt häftig bild, ska ge det ett nytt försök senare inatt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Och ett försök till en, enligt mig, rätt häftig bild, ska ge det ett nytt försök senare inatt: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/p0hkgezhraqz.jpg Flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 Flygplan? Helt korrekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2008 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1881524.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts