Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Var i smygehamn igår, vågorna var av någon andledning extremt stora (det blåste inte).. fick en över mig mot slutet olyckligtvis =/ Men iaf, här kommer några bilder.

Mot solnedgången

olfp7k31c4wd.jpg

Solnedgången

n7c7f8n7ldac.jpg

Droppar

i5vym1olt5dj.jpg

Våg, ser faktiskt ut lite som is..

eazcp5azg314.jpg

Våg mot solnedgången

aqh8qtva1vz9.jpg

Tror detta är den största jag fick på bild, men ja, dom var mycket större :P

n5ghcuajve94.jpg

Fick några bilder i lugn och ro utan alla vågor som smällde upp :P

d7tuk4omqiv8.jpg

Dom var mycket större när dom smällde upp än dom bilderna jag visar, bara det att när dom väl smällde upp så drog jag mig undan annars hade jag blivit dyng sur, vilket jag blev när dom slog upp över själva vägen ner till plattformen. Fint litet ställe dom byggt till där =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var i smygehamn igår, vågorna var av någon andledning extremt stora (det blåste inte).. fick en över mig mot slutet olyckligtvis =/ Men iaf, här kommer några bilder.

Dom var mycket större när dom smällde upp än dom bilderna jag visar, bara det att när dom väl smällde upp så drog jag mig undan annars hade jag blivit dyng sur, vilket jag blev när dom slog upp över själva vägen ner till plattformen. Fint litet ställe dom byggt till där =)

Oj, häftiga.

Undrade först vad det var för nåt. :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt fina, grymt bra kvalité.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blandade bilder, laddar inte upp så mycket nuförtiden.

32244_1202818000_978493_0.jpg

44945_1201403389_978493_1.jpg

84075_1201385952_978493_2.jpg

19084_1201452465_978493_3.jpg

47994_1201452474_978493_4.jpg

Alla är tagna från min bilddagbok, därav den låga upplösningen.

Edit: Förresten, Axel, visst hade du nån väldigt fin bild på en skog, sen var det riktigt mörka moln ovanför med en liten glugg ljus som kom emellan?

Kan jag få använda det till ett skolarbete? :naughty: Min tidigare idé sket sig...

Redigerad av Merkky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor