Eudoros Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 En sönderskjuten 50-tals skylt är aldrig fel! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/382a0rs3ogws.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ser inte ut som riktigt skotthål =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ser inte ut som riktigt skotthål =/ Den är beskjuten med 6 mm och luftgevär - kulor som inte penetrerar skylten, d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ser inte ens ut som det ;D ser ut som de är påklistrade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ser inte ens ut som det ;D ser ut som de är påklistrade Haha, själv tycker jag det ser ut som att skylten är målad så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Var i smygehamn igår, vågorna var av någon andledning extremt stora (det blåste inte).. fick en över mig mot slutet olyckligtvis =/ Men iaf, här kommer några bilder. Mot solnedgången Solnedgången Droppar Våg, ser faktiskt ut lite som is.. Våg mot solnedgången Tror detta är den största jag fick på bild, men ja, dom var mycket större Fick några bilder i lugn och ro utan alla vågor som smällde upp Dom var mycket större när dom smällde upp än dom bilderna jag visar, bara det att när dom väl smällde upp så drog jag mig undan annars hade jag blivit dyng sur, vilket jag blev när dom slog upp över själva vägen ner till plattformen. Fint litet ställe dom byggt till där =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Var i smygehamn igår, vågorna var av någon andledning extremt stora (det blåste inte).. fick en över mig mot slutet olyckligtvis =/ Men iaf, här kommer några bilder. Dom var mycket större när dom smällde upp än dom bilderna jag visar, bara det att när dom väl smällde upp så drog jag mig undan annars hade jag blivit dyng sur, vilket jag blev när dom slog upp över själva vägen ner till plattformen. Fint litet ställe dom byggt till där =) Oj, häftiga. Undrade först vad det var för nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 (redigerad) Tog lite bilder under en skoter/skiduppvisning ikväll, bilder hittas i min bilddagbok. 9:e februari. Redigerad 9 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Tog lite bilder under en skoter/skiduppvisning ikväll, bilder hittas i min bilddagbok. 9:e februari. Jaaa! The Nights Of Jumps <3 Daniel Bordin var "bäst" Bra bilder Jag lånar några om det går bra? Mmaki? Redigerad 10 februari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Var i smygehamn igår, vågorna var av någon andledning extremt stora (det blåste inte).. fick en över mig mot slutet olyckligtvis =/ Men iaf, här kommer några bilder. Dom var mycket större när dom smällde upp än dom bilderna jag visar, bara det att när dom väl smällde upp så drog jag mig undan annars hade jag blivit dyng sur, vilket jag blev när dom slog upp över själva vägen ner till plattformen. Fint litet ställe dom byggt till där =) Sjukt fina, grymt bra kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 (redigerad) Jaaa! The Nights Of Jumps <3 Daniel Bordin var "bäst" Bra bilder Jag lånar några om det går bra? Mmaki? Tackar. Det går bra, skriv gärna "Foto taget av RavenE". Redigerad 10 februari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Tackar. Det går bra, skriv gärna "Foto taget av RavenE". Ska göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 knäckebrödskonst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 knäckebrödskonst. Till tävlingen på bdb?? omdöme: Låt oss säga såhär.. Kommer den upp som ett alternativ att rösta på så har du garanterat min röst om det inte finns någon som lyckas göra en Andy Warhol tavla i knäckisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 omdöme: Låt oss säga såhär.. Kommer den upp som ett alternativ att rösta på så har du garanterat min röst om det inte finns någon som lyckas göra en Andy Warhol tavla i knäckisar! FETT BRA OMDÖME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 knäckebrödskonst. Min röst har du, fan vad bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Sjukt fina, grymt bra kvalité. Tack så jätte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 knäckebrödskonst. Vad fan? Blev du inte ens uttagen? Din bild är ju så sjukt mycket bättre än de flesta andras som är med ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 (redigerad) Blandade bilder, laddar inte upp så mycket nuförtiden. Alla är tagna från min bilddagbok, därav den låga upplösningen. Edit: Förresten, Axel, visst hade du nån väldigt fin bild på en skog, sen var det riktigt mörka moln ovanför med en liten glugg ljus som kom emellan? Kan jag få använda det till ett skolarbete? Min tidigare idé sket sig... Redigerad 14 februari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2008 Finfina. Speciellt första, tredje, fjärde och femte. Dock irriterande med smutsen under naglarna på bild #3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts