MiRRe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Höhö. Idag var jag ute och fotade mina första bilder någonsin (Y). Alla bilder finns på min bdb (flotten). Gillade dock dessa mest. Kom ihåg att jag är nybörjare som bara den och bara har en vanlig digitalkamera. Klicka för större bilder. Ser bra ut, men kan inte se dom större, står page not found =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Ser bra ut, men kan inte se dom större, står page not found =/ Det är beffo som strular. Prova igen om några sekunder/minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Det är beffo som strular. Prova igen om några sekunder/minuter Så, nu funkade det Tyckte om den första riktigt mycket , lite kuslig feeling över den =) Men det var inget fel på dom andra heller. På tvåan gillar jag ljuset från gatolycktan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Så, nu funkade det Tyckte om den första riktigt mycket , lite kuslig feeling över den =) Men det var inget fel på dom andra heller. På tvåan gillar jag ljuset från gatolycktan Åh, nice att du tyckte om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Var ute idag igen. Men hade bråttom, så det blev inte så många kort och dom blev fort tagna, så det blev dåligt. Gillade dock dessa, ska nog göra om dom i helg så dom blir bättre. Kanske denna också, den blev ful, men jag gillade motivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Var ute idag igen. Men hade bråttom, så det blev inte så många kort och dom blev fort tagna, så det blev dåligt. Gillade dock dessa, ska nog göra om dom i helg så dom blir bättre. Preem macken bilden får faktiskt en smiley, det ser exakt ut som den i Trelleborg med bakgrunden som man dock bara ser lite Och sen... snygga skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) weiii Denna är påväg hem till mig: Så snart ska här ut och fotas igen, nu när skolan lugnat ner sig och det börjar bli lagom temperatur att vara ute flera timmar igen. Redigerad 21 januari, 2008 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Oh, gratulerar, Foo! Tokkul att leka med blixt när man väl lärt sig den. Lite blandade bilder, sedan ett par dagar tillbaka. Konsertbilderna är från 10 januari; Asta Kast, Lost Patrol Band och Nitad spelade på Debaser Medis. Oh, vilken bild-dump det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Snygga som fan Axel, den första såg ju dock lite deprimerande ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Fan snygga så att jag får ont i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 weiii Denna är påväg hem till mig: Så snart ska här ut och fotas igen, nu när skolan lugnat ner sig och det börjar bli lagom temperatur att vara ute flera timmar igen. Åh! Min brosa har en sån till sin 450 d.. (sån = extern blixt) Personbilder blir sjukt snygga. Du får slänga upp några sen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Tog i söndags i min stuga; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Tog i söndags i min stuga; Tänk att bo så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Tänk att bo så. Var visserligen tagen med Mobilkamera .. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Tog i söndags i min stuga; Fint ljus! Vart har du stuga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Tog i söndags i min stuga; Ser typ ut som vid min stuga, ett fint område där det alltid är mycket snö och alltid helt orört innan vi kommer dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Fint ljus! Vart har du stuga? Jag har stuga i "Trekilen", På vägen till Strömsund svänger man av. Ser typ ut som vid min stuga, ett fint område där det alltid är mycket snö och alltid helt orört innan vi kommer dit. Det är alltid lika mycket snö där, Var cirka 3dm Pudersnö . Brukar vara orört när vi åker ditt ochså -- Bild från ungefär samma plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Bild från ungefär samma plats Den där telefon/el/whatevvahkabeln förstörde känslan rätt rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Den där telefon/el/whatevvahkabeln förstörde känslan rätt rejält. Väl medveten om det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Väl medveten om det . Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts