AngryAxel Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Har dessvärre råkat blocka alla bilder från beffo.upload-någonting, och har inte tagit mig tiden att försöka undo-a det. Någon som vet hur man gör i Firefox? Fotade f.ö. månen imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Har dessvärre råkat blocka alla bilder från beffo.upload-någonting, och har inte tagit mig tiden att försöka undo-a det. Någon som vet hur man gör i Firefox? Fotade f.ö. månen imorse Varför är det ringar bakom den? Bara en fråga I like it anway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Väldigt fina, allihopa Åtminstone dom jag sett här Tacktack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2007 Har dessvärre råkat blocka alla bilder från beffo.upload-någonting, och har inte tagit mig tiden att försöka undo-a det. Någon som vet hur man gör i Firefox? Fotade f.ö. månen imorse Verktyg -> Inställningar -> Innehåll -> Hämta bilder automatiskt [undantag] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Varför är det ringar bakom den? Bara en fråga I like it anway aw, tack Misstänker att det är den trippelglasade glasrutan; fotade från inomhus Verktyg -> Inställningar -> Innehåll -> Hämta bilder automatiskt [undantag] Perfekt, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Har dessvärre råkat blocka alla bilder från beffo.upload-någonting, och har inte tagit mig tiden att försöka undo-a det. Någon som vet hur man gör i Firefox? Fotade f.ö. månen imorse Måste fråga, vad körde du med för inställningar? Alltid när jag försöker fota månen blir den antingen mörk eller väldigt ljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2007 Måste fråga, vad körde du med för inställningar? Alltid när jag försöker fota månen blir den antingen mörk eller väldigt ljus. Det är två bilder; en med måndetaljer (och i stort sett helt svarta moln) och en annan med överexponerad (helt vit) måne, men där molnen är tydliga. Bjorde bilden något blåtonad i Photoshop, samt ökade skärpan hos månen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Det är två bilder; en med måndetaljer (och i stort sett helt svarta moln) och en annan med överexponerad (helt vit) måne, men där molnen är tydliga. Bjorde bilden något blåtonad i Photoshop, samt ökade skärpan hos månen Okej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2007 Lite julstämning ska vi väl ha? Och en ljusstake av något slag, dock lite grumlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2007 (redigerad) Lite julstämning ska vi väl ha? Härmis.. Ball. Redigerad 12 december, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Har inte fotat på ett tag men blev rätt sugen när man såg era bilder (: Lite mysig stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Mysiga julbilder! Två små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 Mysiga julbilder! Två små. Underbart ljus. Fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2007 har varit skit snygga soluppgångar/nergångar nu den här veckan, synd att man alltid sitter på bussen till skolan då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Det var en massa frost ute innan så jag var ute med en polare och fotade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2007 Morgon igår och idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Det var en massa frost ute innan så jag var ute med en polare och fotade. Damn! That's what I call FROST! Sjukt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Damn! That's what I call FROST! Sjukt fint Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Årets sista bidrag. Tjohej. http://pici.se:8080/pictures/LkhYjkQlv.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2007 Årets sista bidrag. Tjohej. Riktigt vacker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts