Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Har nog visat några förut. Är det Halloween så är det. Skitsnygga, båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Där har jag en liten sak att tillägga, dom är redigerade i fyllan då dom blev knäppta i småfyllan. Enligt mig är det för mycket rött i gräset också, men jag bara älskar vattenytan! Var du full mitt på dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Efterklang @ Debaser Medis från i torsdags. Fler bilder finns på www.livefoto.se, bara så att ni vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Efterklang @ Debaser Medis från i torsdags. Fler bilder finns på www.livefoto.se, bara så att ni vet! ÅÅÅÅH VAR DU DÄÄR??!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Efterklang @ Debaser Medis från i torsdags. Fler bilder finns på www.livefoto.se, bara så att ni vet! Najs. Riktigt snygga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) ÅÅÅÅH VAR DU DÄÄR??!?! Vadan denna attityd? Najs. Riktigt snygga bilder! Tack, tack så mycket! Fyfan, sista bilden med flaskan var underbar. Oh, tack :] Tyckte det var så mysigt att han var barfota. Frontmannen (inte barfota) påminde väldigt mycket om Mackenzie Crook (Gareth i The Office/enögde piraten i PotC) - lite småblyg, något fumlig, men väldigt energisk och trevlig. Få förstod dock hans mellansnack, som var på danska. Redigerad 4 november, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Efterklang @ Debaser Medis från i torsdags. Fler bilder finns på www.livefoto.se, bara så att ni vet! Fyfan, sista bilden med flaskan var underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Var du full mitt på dagen? Jag var i stugan... Första helgen under höstlovet. Det var typ, alkohol dygnet runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Jag var i stugan... Första helgen under höstlovet. Det var typ, alkohol dygnet runt. Ah, härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Ah, härligt. Ja. Har fler bilder också, men dom är lite oglammiga och inget jag skulle ladda upp här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Vadan denna attityd? Jag skulle så gärna vilja vara där. Tyvärr jobbade min bror - som bor i malmö - omöjliga timmar och min bäste vän - som bor i malmö - var i Berlin, så det var svårt med boende och inte riktigt värt en resa. Men ack, vad jag ville se dom. Kärlek. Hade planerat det, men ack... Så var jag i Göteborg just innan, så det var knapert med pengar, lixxx. Var det lika underbart som jag kan tänka mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Jag skulle så gärna vilja vara där. Tyvärr jobbade min bror - som bor i malmö - omöjliga timmar och min bäste vän - som bor i malmö - var i Berlin, så det var svårt med boende och inte riktigt värt en resa. Men ack, vad jag ville se dom. Kärlek. Hade planerat det, men ack... Så var jag i Göteborg just innan, så det var knapert med pengar, lixxx. Var det lika underbart som jag kan tänka mig? Ah, okej. Yessir, de var ett sjukt bra liveband, bjöd på sig själva! Duktiga instrumentalister likaså, tror dock att jag hade uppskattat själva konserten mer om jag lyssnat in mig dem i förväg; hade bara hört ett par låtar. Rasmus hoppade ner under sista låter och delade ut små percessioninstrument till publiken, vilket på något sätt kändes som pricken över i:et Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Här kommer lite bilder från söndagens promenad. Mtit bidrag till hösttävlingen tog jag även då, men den får ni se då tävlingen kommer upp (om Merkky vakanr någon gång). Tyvärr är fokuseringen dålig på sista bilden. Synd att hela lövet inte hamnade i fokus. Samtliga är helt oredigerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Här kommer lite bilder från söndagens promenad. Mtit bidrag till hösttävlingen tog jag även då, men den får ni se då tävlingen kommer upp (om Merkky vakanr någon gång). Första var väldigt fin, men jag stör mig väldigt mycket på skyltarna! Var f.ö. ute p åen promenad idag. Snö, yay! Fler finns på bilddagboken, vid intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/953q35p4ceef.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Första var väldigt fin, men jag stör mig väldigt mycket på skyltarna! Jag gillar skyltarna. Vanliga landskapsbilder är tråkiga som fan. Här finns det något som bryter av. Me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 snyggt, synd med skyltarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Var f.ö. ute p åen promenad idag. Snö, yay! Fler finns på bilddagboken, vid intresse. Bilden med snön på kvistarna var . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Äsch, är det verkligen så synd? Jag tycker som KalleR; jag gillar att de bryter av på något sätt. "Ej moped"-skylten och "Privat område" visar på något sätt att här bor det någon. Det väcker lite mer frågor än om det vore helt tomt. Fina bilder Axel! Jag tycker det dock känns svårt och säga vad den där lite gulaktiga vinterbilden fokuserar på. EDIT: Jajajajajaja, ni kanske har rätt. Tur att jag tog en bild utan skyltarna också. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/kgeeiots9zrq.jpg Denna är också redigerad. Kanske för mycket, men jag är mycket nöjd. Redigerad 11 november, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 http://www.fuskbugg.se/pub/misc/P1100251.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts