Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

ÅÅÅÅH VAR DU DÄÄR??!?!

Vadan denna attityd?

Najs. Riktigt snygga bilder!

Tack, tack så mycket!

Fyfan, sista bilden med flaskan var underbar. :rolleyes:

Oh, tack :]

Tyckte det var så mysigt att han var barfota. Frontmannen (inte barfota) påminde väldigt mycket om Mackenzie Crook (Gareth i The Office/enögde piraten i PotC) - lite småblyg, något fumlig, men väldigt energisk och trevlig. Få förstod dock hans mellansnack, som var på danska.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadan denna attityd?

Jag skulle så gärna vilja vara där. Tyvärr jobbade min bror - som bor i malmö - omöjliga timmar och min bäste vän - som bor i malmö - var i Berlin, så det var svårt med boende och inte riktigt värt en resa. Men ack, vad jag ville se dom. Kärlek. Hade planerat det, men ack... Så var jag i Göteborg just innan, så det var knapert med pengar, lixxx.

Var det lika underbart som jag kan tänka mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle så gärna vilja vara där. Tyvärr jobbade min bror - som bor i malmö - omöjliga timmar och min bäste vän - som bor i malmö - var i Berlin, så det var svårt med boende och inte riktigt värt en resa. Men ack, vad jag ville se dom. Kärlek. Hade planerat det, men ack... Så var jag i Göteborg just innan, så det var knapert med pengar, lixxx.

Var det lika underbart som jag kan tänka mig?

Ah, okej. Yessir, de var ett sjukt bra liveband, bjöd på sig själva! Duktiga instrumentalister likaså, tror dock att jag hade uppskattat själva konserten mer om jag lyssnat in mig dem i förväg; hade bara hört ett par låtar. Rasmus hoppade ner under sista låter och delade ut små percessioninstrument till publiken, vilket på något sätt kändes som pricken över i:et

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer lite bilder från söndagens promenad. Mtit bidrag till hösttävlingen tog jag även då, men den får ni se då tävlingen kommer upp (om Merkky vakanr någon gång).

1934809398_acae53fb41_m_945964_0.jpg

Första var väldigt fin, men jag stör mig väldigt mycket på skyltarna!

Var f.ö. ute p åen promenad idag. Snö, yay! Fler finns på bilddagboken, vid intresse.

post-8685-1194714954_thumb.jpg

post-8685-1194714961_thumb.jpg

post-8685-1194714966_thumb.jpg

post-8685-1194714973_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, är det verkligen så synd? Jag tycker som KalleR; jag gillar att de bryter av på något sätt. "Ej moped"-skylten och "Privat område" visar på något sätt att här bor det någon. Det väcker lite mer frågor än om det vore helt tomt.

Fina bilder Axel! Jag tycker det dock känns svårt och säga vad den där lite gulaktiga vinterbilden fokuserar på.

EDIT: Jajajajajaja, ni kanske har rätt. Tur att jag tog en bild utan skyltarna också.

Denna är också redigerad. Kanske för mycket, men jag är mycket nöjd.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor