MyStiC Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Höhö. Nice, i like! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 http://img144.imageshack.us/img144/8393/hdr5fi5.jpg Finns fler på entillaxel.bilddagboken.se, under 16 oktober! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 "Och återigen Marv... Oj, nej, det var inget." Haha! Bra bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 "Och återigen Marv... Oj, nej, det var inget." Haha! Bra bilder! Hehe, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 (redigerad) Bara för att det är sida 100. Edit: Minns inte om jag postat denna tidigare... Redigerad 17 oktober, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Kan mycket väl har lagt upp några av dessa förut, men de tåls att kolla på igen. Tycker jag då i vilket fall. Är mest stolt över coca-cola bilden, så stolt så att jag satte mitt namn på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Hehe, hade tråkigt idag! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ko1aeizhyj0e.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Hehe, hade tråkigt idag! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ko1aeizhyj0e.jpg Vad är det för något? En yxa? Din hals ser väldigt lång ut Men none the less var den väldigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Vad är det för något? En yxa? Din hals ser väldigt lång ut Men none the less var den väldigt fin Aa, en yxa. halsen ser nog lång ur för att stubben klipper av lite av axeln och sen var det lite svårt och ligga rätt och skönt på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 (redigerad) Hehe, hade tråkigt idag! Ooh, intressant! Gillar idén, och utförandet var bra, men här är några synpunkter. - Kroppen spänner sig. Om du precis fått huvudet avhugget skulle din kropp 'falla ihop' mer, och den skulle rulla mot kameran. - Flytta huvudet lite åt höger, så man ser någon form av glipa mellan kropp och huvud! - Nästa gång: tänk mer på kompositionen. Nu syns himlen alldeles för mycket (den är vit, och tråkig. Skulle vara finare om den var dramatiskt röd, eller så. Kan också jobba med kurvor i Photoshop för att få själva bilden mer dramatisk. Mer kontrast, kanske 'gulna' allt lite (en gulnad skog är läskigare än en grön). Kunde inte hålla mig borta, så jag petade lite på den. Kan kännas något överredigerad, men jag ville bara på något sätt förstärka känslan av att du precis fått huvudet avhugget. Redigerad 18 oktober, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Nädu, Axel. Där kan jag inte hålla med dig. Jag tycker orginalbilden är mycket coolare och jag tycker att VaXXors position ser riktigt naturlig ut. Bra jobb VaXXor! Fler bilder finns som vanligt på min Flickr-sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Hehe, hade tråkigt idag! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ko1aeizhyj0e.jpg fejk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 fejk.. Nej, menar du verkligen det? Fittnylle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Nej, menar du verkligen det? Fittnylle. oh pesonagrep!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 http://img144.imageshack.us/img144/8393/hdr5fi5.jpg Finns fler på entillaxel.bilddagboken.se, under 16 oktober! Magical Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Igår fick jag en server plats på musikhusets server här i övik. Lär komma upp med foto sidan snart. Mycket bilder från rockforum igår, kommer med bilder. Man måste älska 50mm f/1,8! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Kan mycket väl har lagt upp några av dessa förut, men de tåls att kolla på igen. Tycker jag då i vilket fall. Är mest stolt över coca-cola bilden, så stolt så att jag satte mitt namn på den. Gillar känslan, färgtonerna i bilderna =) Tvåan och femman var, enligt mig, bäst Magical Tack! Igår fick jag en server plats på musikhusets server här i övik. Lär komma upp med foto sidan snart. Mycket bilder från rockforum igår, kommer med bilder. Man måste älska 50mm f/1,8! <3 Oh, ska bli kul att se! Del två av tre i min 'Jättefrukt'-trilogi; Axel och Jättepumpan http://img143.imageshack.us/img143/2659/pumpa2litenad6.jpg Redigerad 20 oktober, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Din skugga på pumpan du kanske vill sänka opaciteten på, och blurra lite. Ser lite orealistisk ut just nu, annars så är den hel-härlig. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 (redigerad) Redigerad 20 oktober, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 (redigerad) Var ute och tog lite bilder idag , Dom här tre blev jag nöjdast med...Tar gärna emot kritik Redigerad 21 oktober, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts