Jump to content

Fotografier

Foo
 Share

Recommended Posts

Hehe, hade tråkigt idag!

Ooh, intressant! Gillar idén, och utförandet var bra, men här är några synpunkter.

- Kroppen spänner sig. Om du precis fått huvudet avhugget skulle din kropp 'falla ihop' mer, och den skulle rulla mot kameran.

- Flytta huvudet lite åt höger, så man ser någon form av glipa mellan kropp och huvud!

- Nästa gång: tänk mer på kompositionen. Nu syns himlen alldeles för mycket (den är vit, och tråkig. Skulle vara finare om den var dramatiskt röd, eller så. Kan också jobba med kurvor i Photoshop för att få själva bilden mer dramatisk. Mer kontrast, kanske 'gulna' allt lite (en gulnad skog är läskigare än en grön).

Kunde inte hålla mig borta, så jag petade lite på den. Kan kännas något överredigerad, men jag ville bara på något sätt förstärka känslan av att du precis fått huvudet avhugget.

post-8685-1192733641_thumb.jpg

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan mycket väl har lagt upp några av dessa förut, men de tåls att kolla på igen. Tycker jag då i vilket fall. >_<

Är mest stolt över coca-cola bilden, så stolt så att jag satte mitt namn på den. :o

Gillar känslan, färgtonerna i bilderna =)

Tvåan och femman var, enligt mig, bäst

Magical :lol:

Tack! :mellow:

Igår fick jag en server plats på musikhusets server här i övik. :P Lär komma upp med foto sidan snart. :blink:

Mycket bilder från rockforum igår, kommer med bilder. Man måste älska 50mm f/1,8! <3

Oh, ska bli kul att se!

Del två av tre i min 'Jättefrukt'-trilogi; Axel och Jättepumpan

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor