Stora_tomtefar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej, ville bara visa det ... Ska vi inte ha med det då? Nähä, nä... jag gjorde en liten "preview" på centrumet där större delen av filmen ustpelar sig. Ska finslipa på miljöerna, men kartan ska nog vara såhär , om alla godkänner det. Centrum.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ska vi inte ha med det då? Nähä, nä... Nej, men jag tänkte inte ha med den i filmen, förlåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Syns inget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Nej, men jag tänkte inte ha med den i filmen, förlåt? Vi har ändå en mycket fin dator om inte din används, tycker jag @Grim Syns inte hans bild, eller min film? Om inte min film syns så behöver du DivX Redigerad 29 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag gjorde en liten "preview" på centrumet där större delen av filmen ustpelar sig. Ska finslipa på miljöerna, men kartan ska nog vara såhär , om alla godkänner det. Very Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ska vi inte ha med det då? Nähä, nä... jag gjorde en liten "preview" på centrumet där större delen av filmen ustpelar sig. Ska finslipa på miljöerna, men kartan ska nog vara såhär , om alla godkänner det. Bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Okej, jag tar det som att vi använder den snutten av stad då? Hur går det för er andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts