Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ingen som gör hus? Kom igen, nu, vi har rätt stora områden att täcka när det gäller hus. Jag menar, hustak där det är polis vs. huvudpersoner, vi har biljakter, och vi har alla scener utom den första där det behövs hus! Hus, hus hus! Jag har gjort et par, men jag tror man märkar om det bland 40 hus bara finns tre sorter av dem. Gjorde ett skabbigt hus snabbt.Hus.3ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Gjorde ett skabbigt hus snabbt. Tack! Det var snällt! Väldigt snyggt hus, till skillnad från mina tegelkuber, trort pollyantal Redigerad 27 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack! Det var snällt! Väldigt snyggt hus, till skillnad från mina tegelkuber, trort pollyantal Få se hur det ser ut i ditt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Få se hur det ser ut i ditt program. Hur menar du? Ehm, nu håller jag på med det stället huvudpersonen först kommer ut. Hans hus är det näst närmast skärmen åt vänster, vapenbutiken mitt emot. Sedan tänkte jag att det blir någon slags biljakt längs med den här gatan. I slutet kolliderar den med den där andra butiken, varefter alla springer åt vänster upp på hustaken som inte är där nu, men ändå. Vad säger folk? Redigerad 27 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Hur menar du? Ehm, nu håller jag på med det stället huvudpersonen först kommer ut. Hans hus är det näst närmast skärmen åt vänster, vapenbutiken mitt emot. Sedan tänkte jag att det blir någon slags biljakt längs med den här gatan. I slutet kolliderar den med den där andra butiken, varefter alla springer åt vänster upp på hustaken som inte är där nu, men ändå. Vad säger folk? Hur mitt hus ser ut när du öppnar det i ditt program, med texturer. Ser det dock längst bort. Usch, tråkigt med så mycket tegel, mer röda och färgglada hus! Redigerad 27 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur mitt hus ser ut när du öppnar det i ditt program, med texturer. Ser det dock längst bort. Usch, tråkigt med så mycket tegel, mer röda och färgglada hus! Jag fick inga texturer på ditt hus, så jag fick lägga till några själv. Det fulade upp sig, så bra blev det inte... Näja, såhär ser det ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Här är typ ett "mansion" med en pool som jag hållt på med lite Itnte färdig... Redigerad 28 juni, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Här är typ ett "mansion" med en pool som jag hållt på med lite Itnte färdig... Väldigt snygg, väldigt snygg! inte alltför mycketpollys, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Bidrar med ett inte så snyggt hus. http://aa.1asphost.com/Oniel/hus.3ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Waah! Marquis du svarar ju aldrig på msn, nåja. Hur lägger man in blueprints i version 9 av C4d? I v.8 klickade man ju i 2Dfönstret på editfliken sen typ "configure" men det står ju inte configure där nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Waah! Marquis du svarar ju aldrig på msn, nåja. Hur lägger man in blueprints i version 9 av C4d? I v.8 klickade man ju i 2Dfönstret på editfliken sen typ "configure" men det står ju inte configure där nu! Du är ju inte inne nu, så då är det svårt att säga nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Bidrar med ett inte så snyggt hus. http://aa.1asphost.com/Oniel/hus.3ds Kan du skicka bildfilerna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Väldigt snygg, väldigt snygg! inte alltför mycketpollys, va? Tack Det är 3437 polys, är det bra/dåligt? Vad händer om det är för mycket polys? Kan filmen typ lagga då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack Det är 3437 polys, är det bra/dåligt? Vad händer om det är för mycket polys? Kan filmen typ lagga då eller? Den laggar kraftigt, ja.. Varje fall för mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack Det är 3437 polys, är det bra/dåligt? Vad händer om det är för mycket polys? Kan filmen typ lagga då eller? Tja, hurvuda min dator klarar av det antalet vet jag inte. Och, nej, filmen kommer inte att lagga, men renderingen kommer att ta en evig tid Äh, vi får se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack Det är 3437 polys, är det bra/dåligt? Vad händer om det är för mycket polys? Kan filmen typ lagga då eller? Nä, men den tar längre tid att rendera, vilket den kommer att göra ändå. Jag har gjort många småfilmer, och effekter tar låååång tid att rendera. Antagligen kommer väl den delass upp i flera delar som sätts ihop sedan, mem det tar ändå ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mitt sniper gevär G3SG1 är färdigt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mitt sniper gevär G3SG1 är färdigt nu *Bild* Skulle vart ännu häftigare utan ett extra-magg fast-tejpat. Annars riktigt snygg. Skulle du kunna göra A3an? inte så mycket att ändra på faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skulle vart ännu häftigare utan ett extra-magg fast-tejpat. Annars riktigt snygg. Ja, det är bara töntigt med påtejpat magasin. Ta bort det så blir det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja, det är bara töntigt med påtejpat magasin. Ta bort det så blir det bra Nej, det var ju gymt!, tycker jag i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts