Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Okej, jag pillade ihop en dator (vars chassi bygger på min egen dators design. Tihi!) den behöver bara lite texturer... Kan någon fixa det? (Får dubbelposta för att få in .3ds-filen, hoppas jag blir förlåten) Redigerad 26 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Och här är filen, jag blir nog förlåten Dator.3ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag vill vara med, men jag kan inte göra nåt... Men säg till om ni behöver nån som kokar kaffe åt er eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag vill vara med, men jag kan inte göra nåt... Men säg till om ni behöver nån som kokar kaffe åt er eller nåt... Tja, Tija... Du är tjej, och vi är ett gäng killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Och här är filen, jag blir nog förlåten Hm, gjord i Sketchup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hm, gjord i Sketchup? Den går inte att öppna i det, så antagligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tja, Tija... Du är tjej, och vi är ett gäng killar Det krävs en tjej för att undvika bögpartyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Den går inte att öppna i det, så antagligen inte... Man kan exportera till .3ds i sketchup, VET DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det krävs en tjej för att undvika bögpartyn.. Precis! You need me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Man kan exportera till .3ds i sketchup, VET DU! Ja, men isåfall skulle den gå att öppna, vilken den inte gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej, jag gjorde datorn i Anim8or Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Den går inte att öppna i det, så antagligen inte... Den fungerade att öppna för mig... Öppnade i Anim8or... Snyggt btw.. Redigerad 26 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ja, men isåfall skulle den gå att öppna, vilken den inte gör.. Men snälla, man kan exportera saker man gjort i sketchup till .3ds filer men man kan inte öppna en .3ds fil i sketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Men snälla, man kan exportera saker man gjort i sketchup till .3ds filer men man kan inte öppna en .3ds fil i sketchup Nej, så vad fan tjatar du om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej, så vad fan tjatar du om då? Men palla tjafsa med dig... Bara för att man inte kan öppna en .3ds fil i sketchup betyder det inte att den måste vara gjord i ett annat program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nu ska vi inte bråka, mina vänner, tänk på att vi alla har en film att göra! Någon som känner sig ämnad för att göra texturer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Nu ska vi inte bråka, mina vänner, tänk på att vi alla har en film att göra! Någon som känner sig ämnad för att göra texturer? Jag skulle kunna göra moddeller till hus och sånt. Edit: Har gjort ett stunthopp: Redigerad 26 juni, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Story: En kille blir underkänd på ett prov. Givetvis blir han tjurig över detta. Halvvägs in i lektionen blir han skitignödig och ber läraren om lov att få gå på toaletten. Han blir ivägskickad men hittar ingen toalett som är ledig. Tillslutt hittar han dock en och det är den som är i bruk för lärarna. Han sätter sig, skiter och upptäcker till sin förvåning att pappret är slut. Därefter får han syn på lärarens handduk och beslutar sig för att hanvända den för att torka upp där bak. Vad tycks? Lite snott från "Och så kom Polly" eller vad? Eller om du nu har sett den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Okej, eftersom ingen gjorde texturer färgade jag datorn lite själv... Det behövs förbättring. Få se vad ni andra gjort, snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Få se vad ni andra gjort, snart? Har gjort ett bord. (yay) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts