Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag tycker det var ett bra köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag har det inte, men om ett sådant stort spel som det fortfarande pratas mycket om bara kostade runt 400 kr vid releasen så måste det vara värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ja, det skulle det nog vart om jag köpte det "vanligt" men nu var det så att jag fick tag på det på ett annat sätt. Men, men. Nog om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Pengar o pengar, men det var värt accounten iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Ja för fan! Lätt bland det bästa jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kort och drygt, inte speciellt utmanande-- går hyfsat snabbt att klara igenom. Ettan är mer värt, men om du redan har det så kan du ju iofs köpa HL2 också men. Det är inte direkt nåt man fastnar i under fem år men-- det finns ju alltid mappingverktygen så man kan återskapa gamla minnen från HL1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Kort och drygt, inte speciellt utmanande-- går hyfsat snabbt att klara igenom. Jag tyker inte det e speciellt drygt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nej, hatar att döda monster.. Ryser av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Rätt trist :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hade gärna betalat dubblapriset för det Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Nej, hatar att döda monster.. Ryser av det. Får jag bara ställa en liten fråga? VARFÖR KÖPER DU ETT SPEL SOM DU VET ATT DU INTE GILLAR?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Null vote: Ogillar singelspelardelen, och så är moddarna inte värda 500 spänn... Inte ännu i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Utan tvekan värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Klart det är Säg inte att det är en gammal topic, den är en dag gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Spelet äger Hamburgare @MCDonalds, alltså värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts