LunCh Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 tycker ni att jag ska köpa The getaway är det ql eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 tycker ni att jag ska köpa The getaway är det ql eller? om du gillade Gta vc så ska du köpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 jag tycker du ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 tycker ni att jag ska köpa The getaway är det ql eller? Köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 är det svåra kontroller eller jag läste det i nån spel tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 I början är det svårt, men man lär sig rätt fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 köp det om du vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 köp det inte! det är ingen spel känsla, tråkig miljö, tråkiga fordon och hela staden ser lika dan ut så det käns som man bara kör runt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Håller med dozer. Kontrollen är en av dom sämsta jag sett. Miljöerna är likadana hela tiden. Knappt något folk ute på gatan, det är helt dött med andra ord. Köp något annat för dina pengar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 Filmerna, som dock är välgjorda är hur långa som helst. Det blir noll flyt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sunshine Skrivet 20 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2004 köp inte det spara pengarna till san andreas (om du inte har san andreas) filmerna är som sagt skit bra men d e ett mycket dålit spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robb__an Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 agree.... köp det inte.. ångrar att jag gjorde det! köp nått roligare (san andreas om du inte har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts