Frusciante_ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hejsan.. Jag är, ja vad ska man kalla mig, EXTREM n00b när det gäller hyfsade program som är bra till när man ska ändra .BMP till t.ex. CJ's kropp. Jag använder paint för tillfället :"> men ja skulle vilja ha ett program som är lättillgängligt på nätet och framförallt ett program som man kan göra snygga grejor med .. paint suger tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MuKe Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 PhotoShop är väl ett bra pogram för bilder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante_ Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ja jo, men vet du något program som man kan ladda ner snabbt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hejsan.. Jag är, ja vad ska man kalla mig, EXTREM n00b när det gäller hyfsade program som är bra till när man ska ändra .BMP till t.ex. CJ's kropp. Jag använder paint för tillfället :"> men ja skulle vilja ha ett program som är lättillgängligt på nätet och framförallt ett program som man kan göra snygga grejor med .. paint suger tack på förhand Macromedia Freehand MXa är väll ett bra program Men jag har inte listat ut hur man kan spara i t.ex: bmp, jpg m.m. än.. Och varför bifoga du bilden? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante_ Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ja okej... då söker ja på det.. tackaaaaar haha okej.. men det går säkert ann när ja fixat programet Bifoga? ja använder IMG tools 2.0 och TXD workshop, så ja ändrar bilderna i paint... förhoppningsviss ett bättre program inom kort.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante_ Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Du trycker "File" sedan "Export" sedan väljer du .bmp sen är det klart eller så trycker du bara CTRL + SHIFT + R och väljer .bmp Edit: Min fina Hydra... fast den är inte moddad, men ändå Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 *Rapporterad to the max!* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Du har gjort en del fel i denna tråd. Läs igenom ALLA regler först INNAN du postar. Och snälla, det finns en knapp som heter Edit. ANVÄND den istället. *LÅSER* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts