Egget91 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Själv köpte jag det för att kunna spela allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Egentligen för att kunna lira Counter Strike Source, men det blev tråkigt. Fast köpte inte mitt, bytte en account med 1.6 på mot en hl2 cd-key, det var med Plutonium_Man_91 här på forumet. Redigerad 23 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: Null vote; köpte det inte... ville bara varva spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Mest för att lira Half Life 2. CSS var som en fin bonus Deathmatch och Garrys Mod fanns inte då jag köpte mitt (iofs inget som jag spelade mycket när jag fixade dem, men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Själv tycker jag att CS:S och HL2:DM e tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Vote: För att kunna spela half Life 2 Men även mkt pga Source SDK med Hammer, har lagt ner mer tid på det än på själva hl2-spelandet *edit iofs också pga kommande moddar som t.ex Sven Co-op 2 Redigerad 24 juni, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Vote: För att kunna spela half Life 2 Men även mkt pga Source SDK med Hammer, har lagt ner mer tid på det än på själva hl2-spelandet *edit iofs också pga kommande moddar som t.ex Sven Co-op 2 Vad gör man på sven co-op 2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) Vad gör man på sven co-op 2 ? Sven Co-op var HL i singleplayer, fast man spelade two player, dvs ett cooperativt läge. EDIT: Sven Co-op 2 är väl Sven Co-op till HL2? Redigerad 24 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Sven Co-op är den fjärde mest populära modden (aka third-party games) till HL. Det är som singelplayer fast multiplayer, man sammarbetar (upp till 32 spelare) mot fienden. Man kan antingen köra banor gjorda för sven co-op eller hlsp-banorna. Tvåan är till HL2, har inte kommit ut än, mer info på svencoop.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 25 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Vadå, Kör man liksom storyn som vanligt, bara det att man e flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Null vote: Köpte inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Köpte det för att ettan var så jävla kick ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 För att kunna lira HL2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 HL2 förstås, så jävla kung spelet är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vote: För att spela HL2 (Men gurkpastill! Du glömde ju skriva "För modverktygen" ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 För att kunna spela HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Null Vote: Köpte det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 ,knull vote. har inte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 För att spela CSS . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Köpte det inte heller.. Men skaffade det för att kunna spelet HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts