maxmackan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hej! Nu så är jag på nivån "Cesar Vialpando" och behöver hjälp. Jag har kommit till lowridertävlingen och det är där jag behöver hjälp. När jag studsar så blir det alltid "BAD" förutom vissa tillfällen då jag rår "OK". Jag har testat att trycka på knapparna vid helt olika tillfällen tidigt,sent,presis i mitten o.s.v. Är det någon som har något tips för hur man ska tima bra så svara tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kolla runt lite bland dom 25 senaste trådarna. Jag tror det är ganska många som behöver samma hjälp som du och har fått det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Du använder numpaden väl? Du ska trycka då den är i mitten iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Jag gjorde som någon annan, bytte till piltangenterna, blev väldigt mycket lättare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts