Infinite Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 När det börjar regna kan jag enbart höra regnet och radions ljud. Grymt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 (redigerad) .vote: Inga problem alls! Redigerad 24 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Hemulen : Fy fan va snyggt det var Den översta av dom ligger just nu som bakgrundsbild hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse_Boy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Jag har problem med att man kan se igenom gubbarna, vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Sorry för dubbelpost, men ja måste bara lägga upp den här också, den ger en jävligt bra bild av hur buggen ser ut: EDIT: kom på en till bugg som händer, det är att ibland när man savet eller gått in i menyn så slutar musen att funka, altså inget händer när man försöker titta runt. jävligt störand, e de bara för mig? Värsta artwork. Svinsnyggt. Ser ut som om det vore en känd konstnär som målat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 EDIT: kom på en till bugg som händer, det är att ibland när man savet eller gått in i menyn så slutar musen att funka, altså inget händer när man försöker titta runt. jävligt störand, e de bara för mig? Händer för mig ibland också, brukar trycka på ESC (så att spelet pausas och menyn kommer fram) så funkar det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acara Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har ett problem. Kan inte fortsätta med storyn eftersom att under introfilmen (inte cut-scenen, den där korta efteråt) till uppdraget "Fender Ketchup" öppnas aldrig garaget bilen står i, därför kör den rätt in i väggen och stannar där. Samma här.. vet inte vad jag ska göra, kan ju inte komma vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Hade ljudbuggen.. men det är ju fixat nu Hur fixade du den? och hemulen: Oh my god! Redigerad 7 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) V0T3:Inga problem Alls! Redigerad 7 juli, 2005 av Swift Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vote: Annat. Har grafikproblem, bilden flimmrar ibland och har problem med en bugg som gör att jag inte kan köpa något hus i LV eller handla i Victim och Didier Sachs. Jag har klarat storyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 AI'n som är h3lv3t3s mycket sämre än på Ps2 versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men någon som vet ett fungerande sätt att lösa ljudbuggen på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Men någon som vet ett fungerande sätt att lösa ljudbuggen på? Du ska byta din eax.dll fil i huvudmappen i GTA Sa från version 4.0.0.0 till 3.0.0.1 (tror det var 3.0.0.1 inte helt säker ) du hittar dll filer här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag har ett problem. Kan inte fortsätta med storyn eftersom att under introfilmen (inte cut-scenen, den där korta efteråt) till uppdraget "Fender Ketchup" öppnas aldrig garaget bilen står i, därför kör den rätt in i väggen och stannar där. Tryck på shift/space i slutet av "in-game-scenen". Så hoppar det över då han kör ut ur garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Du ska byta din eax.dll fil i huvudmappen i GTA Sa från version 4.0.0.0 till 3.0.0.1 (tror det var 3.0.0.1 inte helt säker ) du hittar dll filer här Tack! Menade du kanske v. 3.0.6.5? Och en sak till,ibland när man pratar i telefon så hoppar man över samtalet jättesnabbt! Och jag trycker inte på Enter eller nåt. Det blir så ganska ofta. Redigerad 8 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har inga problem alls då jag spelar spelet på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har inga problem alls då jag spelar spelet på PS2. Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jag har en massa buggproblem på vissa uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts