Jump to content

Har du något problem med San Andreas?

Share

Något av följande problem?  

83 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sorry för dubbelpost, men ja måste bara lägga upp den här också, den ger en jävligt bra bild av hur buggen ser ut:

EDIT: kom på en till bugg som händer, det är att ibland när man savet eller gått in i menyn så slutar musen att funka, altså inget händer när man försöker titta runt. jävligt störand, e de bara för mig?

Värsta artwork. Svinsnyggt. Ser ut som om det vore en känd konstnär som målat. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: kom på en till bugg som händer, det är att ibland när man savet eller gått in i menyn så slutar musen att funka, altså inget händer när man försöker titta runt. jävligt störand, e de bara för mig?

Händer för mig ibland också, brukar trycka på ESC (så att spelet pausas och menyn kommer fram) så funkar det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Jag har ett problem. Kan inte fortsätta med storyn eftersom att under introfilmen (inte cut-scenen, den där korta efteråt) till uppdraget "Fender Ketchup" öppnas aldrig garaget bilen står i, därför kör den rätt in i väggen och stannar där.

Samma här.. vet inte vad jag ska göra, kan ju inte komma vidare :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett problem. Kan inte fortsätta med storyn eftersom att under introfilmen (inte cut-scenen, den där korta efteråt) till uppdraget "Fender Ketchup" öppnas aldrig garaget bilen står i, därför kör den rätt in i väggen och stannar där.

Tryck på shift/space i slutet av "in-game-scenen". Så hoppar det över då han kör ut ur garaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska byta din eax.dll fil i huvudmappen i GTA Sa från version 4.0.0.0 till 3.0.0.1 (tror det var 3.0.0.1 inte helt säker ;)) du hittar dll filer  här

Tack! :huh: Menade du kanske v. 3.0.6.5? Och en sak till,ibland när man pratar i telefon så hoppar man över samtalet jättesnabbt! Och jag trycker inte på Enter eller nåt. Det blir så ganska ofta.

Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor