maxmackan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hej! Jag skaffade nyligen GTA San andreas och tycker det är väldigt roligt. Men självklart så har jag ett problem. När jag spelar och dör på något sätt så stannar allt vid sjukhuset. Man kan inte trycka på någonting. Och det är så att man ser Carl framifrån och ser den lilla informationsrutan uppe i vänstra hörnet. Om någon vet hur man kan fixa detta problem så var snäll och svara snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Repor? Systemkrav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Det är ingen bugg, det är så första gången man dör eller blir haffad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Aa han stannar så skit länge.. så vänta ett tag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Aa han stannar så skit länge.. så vänta ett tag bara Är det bara så till PC?.. Aldrig hänt mig till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Inte?.. allt verkar vara bättre på PS2 asså han bara står där uatn att man kan gå elelr skjuta eller någonting i typ någon minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jaaaa! Nu funkar det. Man behövde bara vänta skitlänge! Tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Där slog du huvudet på spiken.. eller nått.. PS2 är mycket bättre Fast man kan inte modda till PS2 , fast allt annat e helt perfekt Jag har aldrig haft nå problem me spelet i mitt PS2, den längsta jag får vänta är 30 sek- 1 min på att spelet ska ladda i början. sen, aldrig mer xP Fast jag vill gärna ha till PC , Modding är suveränt . Fast min dator.. ursäkta valet.. är en SUPER seg , å gammal Redigerad 23 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jaaaa! Nu funkar det. Man behövde bara vänta skitlänge! Tack för svaren! Ja sa ju det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Där slog du huvudet på spiken.. eller nått.. PS2 är mycket bättre Fast man kan inte modda till PS2 , fast allt annat e helt perfekt Jag har aldrig haft nå problem me spelet i mitt PS2, den längsta jag får vänta är 30 sek- 1 min på att spelet ska ladda i början. sen, aldrig mer xP Fast jag vill gärna ha till PC , Modding är suveränt . Fast min dator.. ursäkta valet.. är en SUPER seg , å gammal På PC laddar spelet på någon sekund Men nej, jag är missnöjd med PC-versionen. Prestandan är otroligt dålig. Det finns hur många som helst som har en massa ljudproblem. Ja.. när släpps en patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 På PC laddar spelet på någon sekund Men nej, jag är missnöjd med PC-versionen. Prestandan är otroligt dålig. Det finns hur många som helst som har en massa ljudproblem. Ja.. när släpps en patch? Det som är så suveränt på PS2 är att man kan vara säker på att den klarar systemkraven, jag har ju PSTwo också xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jaa när släpps alla patchar!? Jag är grovt missnöjd med spelet! inte själva spelandet utan alla buggar och problem med det och sådant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jaa när släpps alla patchar!? Jag är grovt missnöjd med spelet! inte själva spelandet utan alla buggar och problem med det och sådant.. Buggar?, dom ska finnas xP. GTA San Andreas - Buggarnas Mekka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Buggar?, dom ska finnas xP. GTA San Andreas - Buggarnas Mekka Haha jo det har du iof rätt i Men inte gym buggen.. där måste du hålla med om störande.. du kan ju inte få den och var glad för det.. det är ett rent helvete! måste typ springa överallt och simma mycket och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Allt i Mekka är inte paradis heller bogart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jappiz Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Att alla pratar om san andreas till ps2 och till pc, är det ingen mer än lilla jag som gibbar det på xbox? funkar ju prima där, aldrig haft något problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 GTApimpfoolife det kanske du har rätt i.. Men jag tror nog att det är det Wu Zi Mu menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Ja.. Buggarnas paradis xP Redigerad 23 juni, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Tänkte på en liten grej.. är det inte en enda bugg eller lagg eller nått på PS2!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Tänkte på en liten grej.. är det inte en enda bugg eller lagg eller nått på PS2!? Oooo ja, MASSOR av buggar , love buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts