Jump to content

Spelet stannar!

Recommended Posts

Hej!

Jag skaffade nyligen GTA San andreas och tycker det är väldigt roligt. Men självklart så har jag ett problem. När jag spelar och dör på något sätt så stannar allt vid sjukhuset. Man kan inte trycka på någonting. Och det är så att man ser Carl framifrån och ser den lilla informationsrutan uppe i vänstra hörnet.

Om någon vet hur man kan fixa detta problem så var snäll och svara snabbt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där slog du huvudet på spiken.. eller nått..

PS2 är mycket bättre ^_^

Fast man kan inte modda till PS2 :P , fast allt annat e helt perfekt :P

Jag har aldrig haft nå problem me spelet i mitt PS2, den längsta jag får vänta är 30 sek- 1 min på att spelet ska ladda i början. sen, aldrig mer xP

Fast jag vill gärna ha till PC :lol:, Modding är suveränt :wub:. Fast min dator.. ursäkta valet.. är en SUPER seg ^_^, å gammal

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där slog du huvudet på spiken.. eller nått..

PS2 är mycket bättre ^_^

Fast man kan inte modda till PS2 :P , fast allt annat e helt perfekt :P

Jag har aldrig haft nå problem me spelet i mitt PS2, den längsta jag får vänta är 30 sek- 1 min på att spelet ska ladda i början. sen, aldrig mer xP

Fast jag vill gärna ha till PC :lol:, Modding är suveränt :wub:. Fast min dator.. ursäkta valet.. är en SUPER seg ^_^, å gammal

På PC laddar spelet på någon sekund ;)

Men nej, jag är missnöjd med PC-versionen. Prestandan är otroligt dålig. Det finns hur många som helst som har en massa ljudproblem. Ja.. när släpps en patch?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På PC laddar spelet på någon sekund :lol:

Men nej, jag är missnöjd med PC-versionen. Prestandan är otroligt dålig. Det finns hur många som helst som har en massa ljudproblem. Ja.. när släpps en patch?

Det som är så suveränt på PS2 är att man kan vara säker på att den klarar systemkraven, jag har ju PSTwo också xP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buggar?, dom ska finnas xP.

GTA San Andreas - Buggarnas Mekka

Haha jo det har du iof rätt i ;) Men inte gym buggen.. där måste du hålla med om störande.. du kan ju inte få den och var glad för det.. det är ett rent helvete! måste typ springa överallt och simma mycket och så -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor