Skejtnisse Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 mitt gta3 funkar inte...det står att den inte kan hitta mss32.dll.Jag behöver hjälp med problemet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Installera om Windows.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tufferhenrik Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 det e lika dant med min gamla dator den hittar inte D3D8.DLL fil och jag har raderat om hela skitet och instalerat om datorn men den e borta endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ja kom på det...det var inte så svårt egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts