MattiaSS Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 Byggde mig ett litet berg av bilar o försökte hoppa över men det var typ "osynliga muren" grejen. Varför har Rockstar låst ute oss därifrån tros. Det skulle ju vara perfekt att mosa folk på läktarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 jag har ju kommit ditt!!på5 dagar ......man kan inte komma in på stadion...den är låste iallafall vad jag har sett......har fasnat lite för första uppdraget kvateren är mycket bättre gjorda...OCH NYA BILAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Om man tar dodo så kan man ju alltid flyga/krascha in i stadion Annars vet jag inte hur man kommer in, har försökt själv men misslyckats. Texturerna där inne i stadion ser dock inte så värst snygga ut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cqua Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Jag flög in med dodon... :ongue: Inge roligt direkt du ramlar rakt genom banan och helt plötsligt ladar du på gatan utanför stadiumet. Lite synd tycker jag att dom gjort stadiumen men typ inte "gjort färdigt" den... /Cqua Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 Posted on June 14 2002,10:43 -------------------------------------------------------------------------------- Om man tar dodo så kan man ju alltid flyga/krascha in i stadion Annars vet jag inte hur man kommer in, har försökt själv men misslyckats. Texturerna där inne i stadion ser dock inte så värst snygga ut.... vart fick du planet ifrån!!! på Station island?!?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 vart fick du planet ifrån!!! på Station island?!?!! Nej, planet finns bara i SSV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Man tar planet och kör det på vägen dit !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts